Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) wat moet verhogen, wil ik graag beginnen met een kleine waarmee ik wat ervaring op kan doen. Eentje waar ik niet op kan rijden dus, maar vooral lekker mee kan wandelen, mee naar het water kan, mee kan tutten en vooral: VD mee kan doen. Ik ben me er van bewust dat ik nu heel penny overkom
. Maargoed, ik kom dus meepraten en lezen, en sparen voor een shetlander. En ik ben bereid te wachten tot ik de juiste heb gevonden, ik wil sowieso een ruin omdat ik dat gewoon het leukste vind.
) van mij, dus in dat opzicht hebben we alles lekker voor elkaar 
Je klinkt niet penny hoor! ik was eerst ook op zoek naar een leuke kleine pony, maar heb toch gekozen voor een 'berijdbaar' paard of pony. Nog veel succes met je zoektocht iig! 
Joycebunny schreef:hmm twijfels twijfels.. Heb net gezien dat een pony die ik kende van op de vorige manege op Kapaza staat
Een ierse tinker, niet wat ik zoek qua prestaties, maar wel een lieverd. Heb hem helemaal kunnen volgen toen ze hem inreden
Zit alleen nog te twijfelen om te mailen..
heb je al gebeld?

Joycebunny schreef:hmm twijfels twijfels.. Heb net gezien dat een pony die ik kende van op de vorige manege op Kapaza staat
Een ierse tinker, niet wat ik zoek qua prestaties, maar wel een lieverd. Heb hem helemaal kunnen volgen toen ze hem inreden
Zit alleen nog te twijfelen om te mailen..

Hhilde schreef:Hoi, ik kom me melden hier als dat mag!
Ik ben Hilde, ben op dit moment op zoek naar een baantje om geld te verdienen en dan ga ik sparen voor een eigen shetlander. Omdat ik vind dat ik nog niet toe ben aan een eigen paard qua rijden en ik vind dat ik eerst mijn rijkunsten (die amper aanwezig zijn) wat moet verhogen, wil ik graag beginnen met een kleine waarmee ik wat ervaring op kan doen. Eentje waar ik niet op kan rijden dus, maar vooral lekker mee kan wandelen, mee naar het water kan, mee kan tutten en vooral: VD mee kan doen. Ik ben me er van bewust dat ik nu heel penny overkom
. Maargoed, ik kom dus meepraten en lezen, en sparen voor een shetlander. En ik ben bereid te wachten tot ik de juiste heb gevonden, ik wil sowieso een ruin omdat ik dat gewoon het leukste vind.
Nee, kan je wel begrijpen hoor! Shet is ook wel iets goedkoper in aanschaf en onderhoud. En kun je ook gewoon veel mee! 
Twilight1 schreef:@tootje, nog 3 weken dus dat is inclusief mijn verjaardagsfeest.. dat is beetje jammer maarja

xJasmijn schreef:Meiden, ik ben verlieft hoor! Ik heb zooooooon leuke fjord gevonden, precies mijn eisen! En hij staat ook niet zo heel ver van ons af!