lovey_ou schreef:ja ik. Maar als je dacht dat ie 50 koste waarom heb je dat dan niet gevraagt of gecontroleert?
waren de oranje kaartjes de prijzen die in de aanbieding waren
of ging daar nog is vanaf???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johanne schreef:mijne is ook bezorgd door dpd.
Klacht indienen bij ooteman. Deze kan dan weer een klacht indienen bij dpd waarmee hun versturen en dan kan ooteman het ermee versturen. Je moet wel even foto's maken van de doos en spullen. Is in iedergeval wel slim en een goed bewijs.

marjonneke schreef:Nou, ik baal ook. Mooie rijlaarzen besteld van Mountain horse, in droge doos ontvangen. Pak ik ze uit, zit er in plaats van maat 39 normaal, maat 41 wide in! Echt niet lollig. Nu is overal maat 39 uitverkocht. Ook van andere modellen.
Weet iemand toevallig hoe de voet/kuitmaten van die laars vallen? marjonneke schreef:Nou, ik baal ook. Mooie rijlaarzen besteld van Mountain horse, in droge doos ontvangen. Pak ik ze uit, zit er in plaats van maat 39 normaal, maat 41 wide in! Echt niet lollig. Nu is overal maat 39 uitverkocht. Ook van andere modellen.