Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laaavo schreef:Van het miljoen zou ik een perfect stallen-complex willen kopen. Met alles erop en eraan. Maar dat word weinig nuttig als paardjelief er niet meer is..
Dan maar gezellig samen en wat minder perfect:)
Tendance schreef:Te koop: Vos blonde manen en blonde staart met een grote lange voorpluk, subtiele symmetrische bles, zonder aftekeningen aan de benen, 4 jaar, 1.78 meter, B + 21 wp.
Kan super bewegen! Laurentz x Osmium, voor maar 1 miljoen euro!!!
Tendance schreef:@ Zoek: Waarom kan het bij jou alleen zwart wit en niet grijs zijn?
Trouwens in je onderschrift zet je dat je een nieuw baasje zoekt voor je tinkerruin.... Hoe dubbel is het dan, dat jij je paard wel naar een ander baasje mag doen, maar ik geen miljoen zou mogen aannemen voor mijn paarden?
stef schreef:Dus dan moet je maar aan blijven klooien? Een paard kan in de omgang heel goed klikken en onder het zadel helemaal niet, en daar wordt een paard ook niet happy van
Zoek schreef:Tendance schreef:@ Zoek: Waarom kan het bij jou alleen zwart wit en niet grijs zijn?
Trouwens in je onderschrift zet je dat je een nieuw baasje zoekt voor je tinkerruin.... Hoe dubbel is het dan, dat jij je paard wel naar een ander baasje mag doen, maar ik geen miljoen zou mogen aannemen voor mijn paarden?
Ik doe mijn paarden niet zomaar weg en met een reden, als jij een paard weg doet "weg werp artikel" en dan maar weer een nieuwe koopt voor de sport moet je dat zelf weten maar beoordeel mij niet zonder dat je weet waarom ik hem weg doe, dit doet me pijn heel veel pijn maar jij weet de reden niet! ik heb gezegt dat mijn merrie nooit weg gaat en als je naar een eerdere reactie kijkt zeg ik ook duidelijk dat mijn ruin wel weg gaat en mijn merrie niet, ik heb ook nooit gezegt dat iemand zijn paard niet mag weg doen voor een miljoen ik heb duidelijk gezegt dat ik het verschil van hond en paard niet begrijp!!! en ik heb al eerder gezegt dat we hier geen ruzie over moeten maken omdat we toch allemaal anders zijn en iedereen zelf moet weten wat hij of zij doet!
stef schreef:Dus dan moet je maar aan blijven klooien? Een paard kan in de omgang heel goed klikken en onder het zadel helemaal niet, en daar wordt een paard ook niet happy van