Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:28

Laaavo, er zijn miljoenen lieve paarden op deze aardkloot, en nee, geen 1 is hetzelfde, maar dat zegt niet dat je met een ander paard geen band op kunt bouwen

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:31

Laaavo schreef:
Van het miljoen zou ik een perfect stallen-complex willen kopen. Met alles erop en eraan. Maar dat word weinig nuttig als paardjelief er niet meer is..
Dan maar gezellig samen en wat minder perfect:)

Dat zijn ook niet de dingen, die ik van dat miljoen zou doen.
Ik denk eerder aan een nieuwe auto en trailer en een nieuw huisje met stalletjes erbij voor het paard van mijn moeder en mijn paard.
En dan bij beide merries (die van mijn moeder en die van mij) een veulentje!
Oh ja en een met goud afgezet stalletje voor onze oude shet.... haha nee grapje, maar hij mag wel mee.
Dus dat wordt een huisje met 6 of 7 stallen, want de oude ruin van mijn moeder mag ook mee.
Nou oke laten we dan gelijk 10 stallen doen.

Ik zie het al helemaal voor me!!!

Te koop: Vos blonde manen en blonde staart met een grote lange voorpluk, subtiele symmetrische bles, zonder aftekeningen aan de benen, 4 jaar, 1.78 meter, B + 21 wp.
Kan super bewegen! Laurentz x Osmium, voor maar 1 miljoen euro!!!
Laatst bijgewerkt door Tendance op 31-07-11 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Re: Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:33

Blonde vos in rijpaard vorm klinkt dan wel weer erg leuk! Heb alleen geen miljoen ;)

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:33

Dat weet ik hoor. Alsnog.... Samen aan het werk beginnen is samen als team eindigen:)

Haaha *Aardkloot*

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:34

stef schreef:
Blonde vos in rijpaard vorm klinkt dan wel weer erg leuk! Heb alleen geen miljoen ;)

Hij is ook echt geweldig!!!!
Hè jammer, kun je ook geen miljoen lenen???

Tendance

Laaavo schreef:
Dat weet ik hoor. Alsnog.... Samen aan het werk beginnen is samen als team eindigen:)

Haaha *Aardkloot*

Maar wie zegt wanneer het werk klaar is???

Laaavo

Tendance schreef:
Te koop: Vos blonde manen en blonde staart met een grote lange voorpluk, subtiele symmetrische bles, zonder aftekeningen aan de benen, 4 jaar, 1.78 meter, B + 21 wp.
Kan super bewegen! Laurentz x Osmium, voor maar 1 miljoen euro!!!

Klinkt geweldig!! Als ik een miljoen had kocht ik hem/haar!!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:35

Oeps het is een HEM.

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:35

Tendance schreef:
Maar wie zegt wanneer het werk klaar is???

Als je een team bent... /3

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:36

Als team eindigen, en wat nou als het team geen team blijkt te zijn? En het paard bij een andere ruiter bijv veel beter uit de verf zal komen?

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:37

stef schreef:
Als team eindigen, en wat nou als het team geen team blijkt te zijn? En het paard bij een andere ruiter bijv veel beter uit de verf zal komen?

Dan is het werk nog niet klaar, en is het maar de vraag of jullie het samen af moeten maken...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:39

Dus dan moet je maar aan blijven klooien? Een paard kan in de omgang heel goed klikken en onder het zadel helemaal niet, en daar wordt een paard ook niet happy van

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:40

Hier mijn blonde vos, die een roze strik krijgt als iemand er een miljoen euro voor geeft. Hij is lichtelijk homo (niets op tegen hoor) namelijk.
Hij was hier 2 jaar.

Afbeelding

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:42

:D Ja hoor hier is alles wat eigen paard of pony is te koop ook voor minder dan een miljoen :P Ben hartstikke gek op ze maar een goed bod is een postzegel op hun kont en een kus op hun neus !

_PatriciaH

Tendance schreef:
@ Zoek: Waarom kan het bij jou alleen zwart wit en niet grijs zijn?
Trouwens in je onderschrift zet je dat je een nieuw baasje zoekt voor je tinkerruin.... Hoe dubbel is het dan, dat jij je paard wel naar een ander baasje mag doen, maar ik geen miljoen zou mogen aannemen voor mijn paarden?

Ik doe mijn paarden niet zomaar weg en met een reden, als jij een paard weg doet "weg werp artikel" en dan maar weer een nieuwe koopt voor de sport moet je dat zelf weten maar beoordeel mij niet zonder dat je weet waarom ik hem weg doe, dit doet me pijn heel veel pijn maar jij weet de reden niet! ik heb gezegt dat mijn merrie nooit weg gaat en als je naar een eerdere reactie kijkt zeg ik ook duidelijk dat mijn ruin wel weg gaat en mijn merrie niet, ik heb ook nooit gezegt dat iemand zijn paard niet mag weg doen voor een miljoen ik heb duidelijk gezegt dat ik het verschil van hond en paard niet begrijp!!! en ik heb al eerder gezegt dat we hier geen ruzie over moeten maken omdat we toch allemaal anders zijn en iedereen zelf moet weten wat hij of zij doet!

Tendance

stef schreef:
Dus dan moet je maar aan blijven klooien? Een paard kan in de omgang heel goed klikken en onder het zadel helemaal niet, en daar wordt een paard ook niet happy van

Ben het met je eens, maar dat is vanuit ons oogpunt als zijnde mensen, die iets (wat het dan ook is) willen bereiken met hun paard. Maar ervaring leert dus dat er ook mensen zijn, die vanaf dan alleen maar grondwerk gaan doen en er niet meer op stappen om mee te werken vanuit het zadel.
Ik zou het niet kunnen, maar blijkbaar zijn die mensen er wel!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:47

Zoek schreef:
Tendance schreef:
@ Zoek: Waarom kan het bij jou alleen zwart wit en niet grijs zijn?
Trouwens in je onderschrift zet je dat je een nieuw baasje zoekt voor je tinkerruin.... Hoe dubbel is het dan, dat jij je paard wel naar een ander baasje mag doen, maar ik geen miljoen zou mogen aannemen voor mijn paarden?

Ik doe mijn paarden niet zomaar weg en met een reden, als jij een paard weg doet "weg werp artikel" en dan maar weer een nieuwe koopt voor de sport moet je dat zelf weten maar beoordeel mij niet zonder dat je weet waarom ik hem weg doe, dit doet me pijn heel veel pijn maar jij weet de reden niet! ik heb gezegt dat mijn merrie nooit weg gaat en als je naar een eerdere reactie kijkt zeg ik ook duidelijk dat mijn ruin wel weg gaat en mijn merrie niet, ik heb ook nooit gezegt dat iemand zijn paard niet mag weg doen voor een miljoen ik heb duidelijk gezegt dat ik het verschil van hond en paard niet begrijp!!! en ik heb al eerder gezegt dat we hier geen ruzie over moeten maken omdat we toch allemaal anders zijn en iedereen zelf moet weten wat hij of zij doet!

Zoek echt laat maar!!! Je leest alleen maar wat je wil lezen. Inmiddels is het nog steeds zo, dat ik veroordeelt wordt en dat ik niet veroordeel!
Zout op met je... jij ziet je paarden als wegwerpartikel... Lees beter! Ik ben er wel klaar mee nu!!!

Ik haal alleen aan, dat jij wel een ander baasje voor een paard zoekt. Dat je daar een speciale reden voor hebt, daar heb ik inderdaad niets mee te maken,maar dat neemt niet weg, dat je er toch een nieuw baasje voor zoekt. Jij weet ook niet waarom ik die miljoen wel zou aannemen. Jij kent mij en mijn situatie toch ook niet?
Ik heb toch ook een reden om ze weg te doen? Geld...
Jij scheert mijn paarden ook over 1 kam als ik zeg, dat ik ze weg doe voor een miljoen, maar mag dat niet met jouw paarden doen.

Maar goed in dit verhaal ben jij de goede en ik de slechte, daar breng ik je toch niet vanaf en dat is wat ik bedoel met zwart wit zien, dus laat maar!!!
Laatst bijgewerkt door Tendance op 31-07-11 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:48

Pfffff wat wordt ik hier moe van....

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:50

voor 1 miljoen ? jahoor dan gaan ze wel weg.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:51

Moest jij eens weten hoe moe ik van jou wordt.

Jij bent niet de heilige hier en ik ook niet...
Ik zie mezelf niet zo, maar jij bent duidelijk overtuigd van je gelijk.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:53

Toen hij zo was mocht hij van mij trouwens wel voor 2 tientjes weg!
Gelukkig was dit enkel een kwestie van singeldwang... Na 1,5 week bij Gert v/d Hof was er niets meer mee aan de hand.
En nee, hij ging hier niet achterover, daar was hij net iets te slim voor.

Nu is het, het meest geweldige paard, dat je onder je kont kunt hebben...
En is het 1 van mijn beste maatjes.

Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:05

Naar goed, het is weer zoals Ivaak op bokt, kamp à mag kamp b wel veroordelen, maar andersom niet. Kamp à moet zich inleven in kamp b, maar andersom niet. Leuk altijd, dat eenrichtingsverkeer ....

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:09

stef schreef:

Nee, dat klopt. Je moet je dan ook af gaan vragen of jullie ooit wel een team zullen worden, en of je paard dat niet beter met iemand anders kanzijjn...

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:09

Ik snap wat je bedoelt, maar ondanks dat zal het altijd zo blijven en zitten de meesten steeds in hetzelfde kamp.
Jammer is alleen, dat het kamp A vaak zelf blijkbaar niet eens doorhebben, dat ze veroordelen en dit veroordelen afschuiven op het andere kamp, terwijl die het helemaal niet doen.

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:11

Ja, ik vind dat als je paard zich niet naar jouw zin gedraagt, je eerst aan jezelf moet gaan twijfelen..