Een halfuur met de auto, helaas.... Gelukkig hoef ik er niet dagelijks heen, voeren en binnenzetten word voor me gedaan. Ik hoop niet op een al te strenge winter, met sneeuw en ijzel zal ik niet snel op pad gaan in mijn koekblik....
Maar mijn pony heeft het daar goed, dus ik ga hem niet verhuizen om de reistijd
Ik fiets 5 minuutjes, woon heerlijk dichtbij. Als het hard regent kan ik ook met de auto maar dan moet ik ietsje omrijden dus dan ben ik 5-10 minuten onderweg.
Maar met de fiets moet je helemaal om en met de auto kan je tenminste nog binnendoor.
celinedaisy
Geplaatst: 24-09-11 16:43
ik heb een weitje kunnen huren voor 80 euro per jaar, we gaan er een schuilstalletje maken, het is ongeveer 2minuten lopen vanaf mijn huis, helemaal te gek !
op 10minuten rij afstand kan ik naar Bussloo (plek voor buinterijden), binnen een half uur ben ik rijdens over bussloo bij de ponyclub (met de trailer in 5minuten), ik heb op 1 minuut rij afstand een buitenbak met verlichting waar ik altijd in mag rijden en die bak blijft altijd goed.
en de wei staat voor een deel onder de bomenschaduw dus ik ben er helemaal blij mee =D
xBontfire
Geplaatst: 24-09-11 17:42
Met de scooter bij pap achterop Maar soms ook met de auto of fiets Met de Auto binnen 10 minuten, met de scooter 15/20 minuten, met de fiets? Half uurtje denk ik
eh, 3 sec. naar weiland ong. 10 sec. Ben blij dat ze thuis staan, maar het is ook wel veel geregel hoor. Met aanleggen van stallen, bak en wei etc. Dus alles heeft zo zijn voor en tegens
Ik fiets eerst naar mijn auto dat is 15 a 20 min en dan moet ik nog 25 minuten met de auto. Met een beetje pech onderweg doe ik er een uur over om naar stal te komen...
Eigenlijk altijd met de auto, moet meestal 's avond over polderweggetjes en als ik mijn zadel op de fiets moet meenemen wordt het ook niks Het is 4,1km