Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
beantsje schreef:Sowieso mag een uitgever eisen dat je het schriftelijk opzegt, per brief dus.
Alleen de bepaling dat dat aangetekend moet gebeuren, is imo onredelijk bezwarend.
Maar ze kunnen met recht zeggen dat het niet per e-mail kan.
Dus briefje sturen en dan vervolgens ze bestoken met e-mails om een reactie op je brief te vragen. Bevestigen ze de ontvangst van je brief, dan zit je gebeiteld.
o ja, publiforce geeft dit blad niet meer uit.
probeer eens
info@toptijdschriften.nl
beantsje schreef:Sowieso mag een uitgever eisen dat je het schriftelijk opzegt, per brief dus.
Alleen de bepaling dat dat aangetekend moet gebeuren, is imo onredelijk bezwarend.
Maar ze kunnen met recht zeggen dat het niet per e-mail kan.
Dus briefje sturen en dan vervolgens ze bestoken met e-mails om een reactie op je brief te vragen. Bevestigen ze de ontvangst van je brief, dan zit je gebeiteld.
o ja, publiforce geeft dit blad niet meer uit.
probeer eens
info@toptijdschriften.nl

willyr schreef:Wist helemaal niet dat er zoveel gesodemieter was met dit blad, maar nadat ik vanavond de nieuwe Horsimo kreeg, wist ik zeker dat ik het op ging zeggen. Het was altijd al niet zo'n goed blad,maar om nu 2 keer zoveel te gaan betalen. Dacht ik kijk even op bokt of er meer mensen zo over denken ....
Wat is trouwens het rekeningnummer van hun? Dat heb ik nodig om bij ING te checken of ik ook al te veel betaald heb. Ik heb bij april gezocht omdat meerdere mensen dit aangaven,maar daar is het niet afgehaald. Heb net Astrid@atotz gemaild,maar kreeg een automatisch bericht dat ze op vakantie is t/m 31 mei.

opzeggen dus, maar de schrik slaat me om het hart.vitanuova schreef:een aangetekende brief vind ik van de gekke, ik heb het via internet afgesloten en kan het dan volgens BW art 267, boek 6 , ook op dezelfde manier opzeggen...
dus nu een mail gestuurd...ik wacht af