Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dipstaartje schreef:Jolliegirl schreef:dipstaartje : ik begrijp wáárom! die paarden moeten daar weg, zeker!
maar het openbaarmaken kan jij nu een waarschuwing voor krijgen, wat heb je daaraan?
tuurlijk, iedereen weet nu hoe het werkelijk zit, hartstikke goed. we weten nu dat we hier te maken hebben met iemand die niet zo is als ze zich voordoet.
als ik dat risco wil lopen op een ban dan is dat mijn pakkie aan
heb ik jouw hulp echt niet voor nodig om die te krijgen
als dat je bedoeling is
maatje31 schreef:is er al contact geweest met die tatjalover...als de handelstal ze wil verkopen voor het aangekochte bedrag vd paarden. dan moet tatjalover even het geld terug geven (mss met een beetje vriendelijke dwang ) en het probleem is opgelost!
Iris82 schreef:Ik denk dat het contact met die handelsstal niet door jan en alleman gedaan moet worden. Ondanks dat ik 'er niets over te zeggen heb', lijkt het me veel verstandiger om dit gewoon bij PVD of evt RW te laten (en natuurlijK Tatjalover).
Niemand is er mee gediend als er opeens van alle kanten smeekbedes komen voor die paarden. Dadelijk jaag je op die manier (hoe goedbedoeld ook) de handelsstal alleen maar tegen je in het harnas.
MissRoxyy schreef:Amen!
Even ontopic:
Helaas heb ik ook niet het geld om de paardjes terug te halen maar ik lees hier zeker mee om mee te denken naar een oplossing.
Deze paarden verdienen dit niet