Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb niets tegen bitloos. Helemaal niet zelfs, maar op die manier heb ik er toch mijn twijfels bij...
Ben op wedstrijd nog niemand tegen gekomen die tegen bitloos rijden was eigenlijk.
) Iemand die hoog in de sport rijd komt daar niet omdat hij niet kan rijden..... Van een recreatie ruiter weet je het gewoon niet of die persoon er wel mee om zou kunnen... Zeker mensen die er zelf mee rijden en die de werking kennen zullen even op kijken, niet omdat je bitloos rijd maar omdat je met hackamore rijd
ik ben daar begonnen met bitloos te rijden. De andere stalgenoten wilden juist weten hoe t ging en vonden t behoorlijk interessant! Ook hebben er een aantal ff gereden op mijn paardje om te kijken hoe dat is bitloos rijden ( ik voel zelf geen verschil als met bit alleen dan de reactie van mn paard ).

even beter lezen
die om de losrij-ring heen staan..... als je daar aan komt rijden stoten ze elkaar al wel eens aan zo van Pfff 

Boos kan ik hier om worden, probeer eens voor een keer blij te zijn met wat je hebt en kan ipv je eigen faalangst op iemand anders af te schuiven. Ken jezelf, dan hoef je andere niet zwart te maken.
(sorry, stond als laatste in de rij toen de intelligentie werd uitgedeeld.)

Rena100 schreef:@ pharagirlke: tegenover wie heb je het nu?

Uiteindelijk kregen die mensen ook nog eens ruzie onder elkaar dus toen wist ik al helemaal dat het niet aan mij of aan het paardenvolk in het algemeen lag
Je hebt er nu eenmaal gewoon van die mensen tussen zitten, of je nu gaat wielrennen, gaat turnen of gaat paardrijden, je zal ze áltijd tegen komen...VivaLaVida schreef:Ik heb ook warmbloeden gereden en wil nadat de 3 jarige weg is ook een KWPNner erbij![]()
Feit is dat paardenmensen nogal snel op elkaar neerkijken.... een slag ervan, bedoel ik dan. En dan bedoel ik niet iedereen die een KWPNner heeft
Dat bedoel ik dan ook met de opmerkingen die ik nog regelmatig krijg (onbegrijpelijk want koudbloeden in de dressuursport word steeds meer een bekend beeld), het ligt niet aan het bitloos/koudbloed/ wat dan ook, het ligt er aan dat er een bepaald slag paardenmensen is die misschien wat afgunstiger zijn dan anderen

Anya schreef:Daar denk je wel anders over als je met een kwpn-er western gaat rijden![]()
Ik toren boven alle quarters uit (fysiek) in de line up
Dus het is maar net wat de standaard is in zekere kringen.