Citaat:Net 2 keer de wolf gespot tijdens het uitlaten van de hond in Doorn.

Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/71ufwKpU86npYAAL/?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Net 2 keer de wolf gespot tijdens het uitlaten van de hond in Doorn.
Em_ schreef:Opnieuw een incident: https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/377210 ... Nt9dd5jViA
Kaja schreef:Je voelt je simpelweg gewoon aangesproken Wintu. En dat is aan jou. Niet aan mij. Ik zeg alleen dat driekwart van de omheiningen nog net zo staan als 10 jaar geleden. Wellicht kun je Bij12 buiten beschouwing laten in deze, want ik praat over mijn eigen ervaringen. Nergens haal ik Bij12 erbij. Ook dat is aan jou.
Je hoeft geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om dat te zien. Dat zeg ik en niemand anders. Natuurlijk heb ik niet alle omheiningen gezien, maar het gros van wat ik zie door het hele land is niet op orde. Te laag. Niet aangepast. Niet verhoogd. Dat vind ik triest om te zien. Daar hamer ik op. En of je nu geld hebt of niet, je kunt altijd wel iets doen. En ook daar heeft Bij12 niets mee te maken. Dat zeg ik.
En natuurlijk staan de wolvenervaringsdeskundigen door hun tanden te liegen. Iedereen met gezond verstand, die zich ook maar enigszins verdiept in deze kwestie weet dat dit niet normaal gedrag is. Maar ze staan er allemaal met een dubbele agenda. En zij hebben meer macht dan wij.
josien_m_ schreef:Er staat misschien nog steeds vee achter één of 2 draadjes, dat klopt. Maar er staan heel wat minder dieren buiten dan eerdere jaren. Die mensen nemen ook verantwoordelijkheid maar dat zie je dus niet meer omdat de dieren uit het zicht zijn.
Citaat:7 augustus 2024
Tijd: 18.00 uur
Noordwolde
Wolf gespot ad Meentheweg.
Er werd daar een kinderfeestje gevierd in het bos.
Feestje was net afgelopen.
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon. U helpt hier dierenhouders enorm mee.
Citaat:Een wolvenexpert van de Zoogdiervereniging, die de provincie adviseert, zei onlangs dat een vergunning tot afschot niet acuut nodig is, maar dat het goed is dat die gereed is voor het geval er een dreigende situatie voor mensen ontstaat.
Citaat:Anneriek oog in oog met veelbesproken wolf en haar welpjes: ‘Heb de longen uit mijn lijf geschreeuwd’
Anneriek komt zo’n vier keer per week in wat ze noemt ‘haar favoriete stukje natuur’: de bossen rondom Austerlitz. Ook afgelopen vrijdag, als ze nietsvermoedend haar hond uitlaat. Maar plots staat daar ineens de veelbesproken wolf mét drie welpjes voor haar neus. ,,Ik heb de longen uit mijn lijf geschreeuwd
DuoPenotti schreef:https://archive.is/ZIqXl
Dit is toch niet normaal. Dit gaat echt binnenkort heeeel fout.Citaat:Anneriek oog in oog met veelbesproken wolf en haar welpjes: ‘Heb de longen uit mijn lijf geschreeuwd’
Anneriek komt zo’n vier keer per week in wat ze noemt ‘haar favoriete stukje natuur’: de bossen rondom Austerlitz. Ook afgelopen vrijdag, als ze nietsvermoedend haar hond uitlaat. Maar plots staat daar ineens de veelbesproken wolf mét drie welpjes voor haar neus. ,,Ik heb de longen uit mijn lijf geschreeuwd
tienus63 schreef:Bizar hoe lang de volwassen wolf haar nog gevolgd is.
Dat ze nog een foto kon nemen!