Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knollentuin schreef:Ik geloof er eerlijk niks van, je vraagt de 18 e over verzekeringen en vandaag zaterdag is ie geaccepteerd ?? Dat is 2 dagen verder - miss gaat het in België sneller hoor, daarbij morgen röntgen foto's maar een bepaald aantal maanden oud zijn, max 3 maanden ,voor acceptatie .
Als het echt waar is wens ik je veel geluk met t dier en hoop ik dat hij aan je verwachtingen gaat voldoen.
Sam94 schreef:knollentuin schreef:Ik geloof er eerlijk niks van, je vraagt de 18 e over verzekeringen en vandaag zaterdag is ie geaccepteerd ?? Dat is 2 dagen verder - miss gaat het in België sneller hoor, daarbij morgen röntgen foto's maar een bepaald aantal maanden oud zijn, max 3 maanden ,voor acceptatie .
Als het echt waar is wens ik je veel geluk met t dier en hoop ik dat hij aan je verwachtingen gaat voldoen.
Ik snap niet goed waarom je dat niet zou geloven, maar goed dat is je volle recht als je het niet wil geloven. Ik heb niet die oude RXn naar de verzekering gestuurd he, maar de recente (zoals in mijn post staat). Ik had geen ervaring met verzekering, dus wist ook niet dat dat zo snel ging, maar dus blijkbaar wel.
Flygill schreef:Ik ga maandag bellen om het paard wat ik op het oog heb klinisch te laten keuren. Ik hoop dat ze vlot tijd hebben, hoe lang hebben jullie er op moeten wachten?
Ik vind het zo spannend!