Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muga schreef:Wat leuk om jullie verhaal te lezen. Ik lees al vanaf het begin jullie topic mee en het voelt alsof ik jullie al zo lang ken. Leuk om het zo weer eens te lezen!
Veldbloem schreef:Hoi Monique, hier 1 van de 150 trouwe volgers, al reageer ik niet zo vaak meer. Zag Callas vandaag ineens bovenaan mijn Facebook staan en zo kwam ik bij het interview. Leuk stuk, wat is er veel te vertellen over Callas. Kots Bruno ontbrak er nog aan, haha.
Sterkte met je mantelzorg-taken en blijf schrijven. Dan blijf ik meelezen!
JudithO schreef:Ik snap precies wat je bedoelt, hier doet Miracle dat ook. De rest eigenlijk alleen als er voer mee gemoeid is.
Leuk interview ook!
Tinka schreef:Hier heeft het ook al een maand niet geregend, alles kurkdroog. Scheuren in de grond, alleen nog hooiachtig gras in de wei, lijkt wel een woestijn.
De warmte is hier nu wel voorbij, gisteren maar 13 graden en ook heel veel wind.
Tinka schreef:Ik voer nog geen hooi bij, ze kunnen sinds gisteren op de bovenste wei, daar staat nog heel veel hooigras.
Fleuribelle schreef:Fijn dat Erwin weer wat mobiel is en een arm vrij heeft.
Hier hebben wij wel een weersverandering. Moet er wel weer even aan wennen. Het is nu 5 graden met een windje. Scheelt een jas met vorig week.
De paarden gaan hier wel als het donker wordt op stal. Wij wonen in het wolvengebied.
De paarden hebben in de nacht wel onbeperkt hooi.
Fleuribelle schreef:Wij hebben een Friese merrie met veulen. Het veulen gaat zaterdag naar de opfok. En we hebben nog een Fries ruin. Verder hebben wij stroom op de heining staan. Maar in de praktijk blijkt dat niet afdoende te zijn.
Gelukkig hebben wij nog geen wolven op bezoek gehad. Maar ze zijn al wel in de omgeving waargenomen.
Fleuribelle schreef:Het veulen is 5 maanden als ze weg gaat. Normaal wil ik ze wel langer bij de merrie hebben maar dit veulen is wel erg brutaal. Mams vindt alles ook wel goed dus wordt ze ook niet gecorrigeerd. Merrie levert nu ook wel wat in. Het is al een oudere merrie van 19. Dit is haar laatste veulen geweest.
Waar het veulen naar toe gaat is het tot nu toe vrij van wolven. Maar we gaan het zien. Ze worden nu al in een groot gedeelte van Nederland gespot. Hier in de omgeving zijn al pony’s door de wolf gedood. Ik ben blij dat ik geen kleine paardjes meer heb.