balance schreef:Tis nie waar!
Ja helaas wel. De chirurg, jonge man overigens, zei dat ze in principe niet meer opereren op wat de natuur zelf kán genezen. Is niet gezegd dat het de natuur lukt. Gevraagd of er dan geen pijn gaat overblijven, maar hij vond dat risico net zo groot als mét opereren. Nu is dat wel correct want ik ben geopereerd en dat voel ik na 7 jaar nog steeds en altijd. Gevraagd of het met opereren niet sneller over is, vond hij ook niet. Doet ook er 2 maanden over.
Terugweg gelijk de dokter gebeld of we weer langs mochten komen, waren net thuis, konden we komen, dus weer terug. Gevraagd of we een 2nd opinion konden vragen elders. Mochten we doen, maar oordeel zou hetzelfde zijn volgens de dokter.
Wat ik op internet lees, klopt dit wel bij, maar ik zie toch echt ook staan dat er bij politiemannen, brandweermannen en sporters wél gelijk wordt geopereerd. Zowel bij huisarts als chirurg uitgelegd dat wij net zo actief zijn, maar neuh. Nu kunnen we wel doorzetten om toch een 2e opinion te gaan halen, maar ik vermoed dat het weinig zin gaat hebben en dat we er kennelijk niets mee opschieten.
En belangrijkste is, het is Erwins lijf en hij voegt zich aan het huidige behandelplan. Voilà, het zij zo.