Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Nog 1 laatste opmerking erover van mijn kant:
Verzekering België: Catherine de Buijl schijnt goed te zijn.
Verder kan iemand je beste vriend zijn; ze kunnen niet in het paard kijken. Dus juist om misverstanden en verstoorde verhouding te voorkomen, moet er gekeurd worden ( en voor de verzekering) . Zodat er op dat moment duidelijk is dat ie goed is of niet.
Wens je veel succes met de aankoop en ben natuurlijk ook benieuwd, of je al n afspraak hebt tot keuren.
ikke schreef:Getup schreef:Nog 1 laatste opmerking erover van mijn kant:
Verder kan iemand je beste vriend zijn; ze kunnen niet in het paard kijken. Dus juist om misverstanden en verstoorde verhouding te voorkomen, moet er gekeurd worden ( en voor de verzekering) . Zodat er op dat moment duidelijk is dat ie goed is of niet.
Wens je veel succes met de aankoop en ben natuurlijk ook benieuwd, of je al n afspraak hebt tot keuren.
Met vrienden moet je wandelen, niet handelen.....
ikke schreef:Getup schreef:Nog 1 laatste opmerking erover van mijn kant:
Met vrienden moet je wandelen, niet handelen.....
goldenarrow schreef:https://equnews.nl/rapportage/keuring-b ... probleem-1
Ik drop deze hier even. Gaat over het keuren van paarden en recht. Lijkt me wel toepasselijk voor de mensen hier
MarjanB schreef:Lukasje schreef:
SMDC in Heesch
Of lingehoeve
Ik heb met smdc dan net weer geen fijne ervaring. Vind ze kneiter duur en als ze iets verkloten zijn ze niet thuis.
Oh en robregt in Bemmel!
c_alsemgeest schreef:Ik drop nog een keer dit zoekertje:
D of E pony, braaf. Hoeft echt geen dooie te zijn maar niet kijkerig/schieterig of rodeo's
Gezond. Geen koudbloeden, beetje welsh, connemara of klein gebleven paard model.
Doel is dressuurmatig basis, beetje springen. Budget tot 10k
Alles wat geadverteerd is, is bekend.
Komt met shet in een stal met paddock/uitloop naar een 20x40 baan te staan waar ze ook in kunnen. Met ruwvoer. Dus een die snel dik wordt oid kan ook.