Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Inky
29/06/2023 at 13:13
Er is maar 1 soort monster.. dat is de MENS. En daar zijn er veel te veel van. Die wolven horen in de natuur. En dat dood bijten van schapen geloof ik niks van. Ze doden alleen als ze honger hebben of zich bedreigd voelen
Skessa_ schreef:Amai dat artikel![]()
ook nog ff gezellig met de schoolkindjes gaan kijken, top!!
Citaat:Inky
29/06/2023 at 13:13
Er is maar 1 soort monster.. dat is de MENS. En daar zijn er veel te veel van. Die wolven horen in de natuur. En dat dood bijten van schapen geloof ik niks van. Ze doden alleen als ze honger hebben of zich bedreigd voelen
Ik maar denken waarom die nou steeds schapen aanvalt, Wolfje voelt zich dus bedreigd door de schapen
Hannanas schreef:Jeetje ik schrik ook van het filmpje en de reacties van die “deskundigen”.
Imo vertoond de wolf naar de zwarte hond absoluut geen vriendelijk gedrag.
Zou er geen spray bestaan voor extra veiligheid mocht de wolf een stap verder gaan?
tienus63 schreef:De hond voelt denk ik toch op zijn minst verwarde gevoelens van zijn baas en heeft in de gaten dat er iets raars achter hem gebeurd.
Denk niet dat het gedrag van de hond zo zeer te maken heeft met de mate van onder appèl staan.
Hond lijkt zich eerder onzeker te gedragen in de situatie.
Volgens mij is de wolf aan het uittesten of hij de hond kan grijpen.
Hij doet een (schijn)aanval op de hond.
Popstra schreef:sterregoud schreef:Die 2 miljoen subsidie voor wolfwerende rasters is dat nu allen in Drenthe ? Of toch landelijk ?
Alleen Drenthe
Mac schreef:Het voldoet wel in de behoefte van een hond om los te kunnen lopen vind ik, vooral als je daar thuis de mogelijkheid niet voor hebt.
Deze hond liep bovendien in een losloopgebied en op het pad, dus keurig volgens de regels. En idd: er wordt hier nog steeds beweerd dat wolven een hond niks zullen doen. Ik zie hier toch ook echt iets anders.
sterregoud schreef:Waarom beweren ze dat wolven honden niets doen ? Er zijn toch al heel wat gevallen bekend van gedode honden ?
sterregoud schreef:Mac schreef:Het voldoet wel in de behoefte van een hond om los te kunnen lopen vind ik, vooral als je daar thuis de mogelijkheid niet voor hebt.
Deze hond liep bovendien in een losloopgebied en op het pad, dus keurig volgens de regels. En idd: er wordt hier nog steeds beweerd dat wolven een hond niks zullen doen. Ik zie hier toch ook echt iets anders.
Waarom beweren ze dat wolven honden niets doen ? Er zijn toch al heel wat gevallen bekend van gedode honden ?
Mac schreef:Deze hond liep bovendien in een losloopgebied en op het pad, dus keurig volgens de regels. En idd: er wordt hier nog steeds beweerd dat wolven een hond niks zullen doen. Ik zie hier toch ook echt iets anders.
Popstra schreef:Mac schreef:Deze hond liep bovendien in een losloopgebied en op het pad, dus keurig volgens de regels. En idd: er wordt hier nog steeds beweerd dat wolven een hond niks zullen doen. Ik zie hier toch ook echt iets anders.
Er word hier toch echt al enige tijd geadvisseerd aangelijnd te houden. Ook in losloop gebied.
Waarom nou zo dwars doen? Je hond kan daar uiteindelijk eens de dupe van worden.