Sam94 schreef:Wat ik wel bijzonder vindt is dat er in die prijsklasse geen recente RX foto’s zitten. Mijn trainer heeft de RX foto’s gebruikt van de verkoper destijds. Maar nu ik die foto’s heb, weet ik wie die verkoper is en begrijp ik een beetje meer waarom mijn trainer niet heeft over keurt. Die verkoper is een zeer hoog aangeschreven fokker en mijn trainer rijdt veel van zijn paarden die hij voor de helft heeft en de andere helft van de fokker. Dat is de grootste klant van mijn trainer en zijn connectie in die top dressuur wereld. Die zal hem niet tegen de schenen durven schoppen hebben met te willen over keuren. Plus dat hij het voor een lager budget heeft gekocht dan ik.
Sorry dat ik inbreek..

Ik lees al een tijdje mee en ik snap nog steeds niet dat je, na alle waarschuwingen/meningen van collega-bokkers, een paard wilt kopen waarvan je eigen staleigenaar/trainer moeilijk doet wat betreft overkeuren. Het lijkt erop dat hij iets wilt verbergen.
Bovendien denk ik, maar dat zou je op voorhand na kunnen vragen, dat als je zo'n paard voor dat bedrag wilt verzekeren, de verzekeringsmaatschappij zal vragen om een recent keuringsrapport. Die zullen niet akkorrd gaan met het oude rapport.
Maar heel eerlijk.. als ik al jouw berichten zo lees.. lekker laten staan.. er zijn voor mij teveel rode vlaggen..!