Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
balance schreef:Weet de DA vast, gewoon even vermelden.
Tinka schreef:Ik zou het even overleggen met haar, butox werkt tegen teken 1 maand.
balance schreef:Hé, dat klinkt toch goed. Nergens last van is voor herhaling vatbaar toch?
-Namiro- schreef:Ooh wat balen van die enkelband! Wat is de prognose voor zoiets? Of krijgen jullie dat pas volgende week te horen?
Het nest is denk ik niet van een duif.. duiven gooien volgens mij gewoon wat takjes op een hoop en maken niet zo’n mooi stevig nest.
Rocket heeft ook potentie om een vogelvanger te worden geloof ik! Vogeltv valt in ieder geval in de smaak. Wat een heerlijk beest. Geeft vast weer wat leven en vrolijkheid in huis!
Sterkte voor en met Erwin! Zal echt niet meevallen.. voor hem niet, maar voor jou ook niet!
Fleuribelle schreef:Weer een leuk filmpje. Maar wat balen zeg van die enkel van Erwin. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig.
Hier is het ook warm voor de tijd van het jaar. Maar niet zo extreem als bij jullie.
Jij zult het zeker druk hebben nu als mantelzorger en de rest de van de werkzaamheden.
balance schreef:Wat een ellende zo als hij zo gefrustreerd is. Je schreef eens dat jullie nooit ergens gaan helpen. Hoe zit dat met hulp aanvaarden? Mogelijkheid tot gratis kamperen door een work-away-student of gewoon andere hardwerkende jongelui die het wel zien zitten, een paar dagen bij jullie komen helpen.
Kortom, geen geld, wel fun. Want ze kunnen dan ook lekker wat backpacken. Ik bedoel, iemand hoeft niet per se een week te blijven maar ze kunnen elkaar afwisselen.
Kan best nog weleens heel erg leuk en gezellig zijn.
balance schreef:Sorry. Ik had dat inderdaad anders moeten verwoorden.
Wat jammer dat Erwin er moeite mee heeft. Schrijft zij die dat ergens heel goed kan begrijpen.
Maar als hij het fijn vindt om iemand te helpen zal hij ook inzien dat hij iemand anders het plezier ontneemt om jou te helpen.
Ik weet zeker dat er mensen zijn die -niet letterlijk- aan zijn lippen zullen hangen en een gat in de lucht springen dat hij een poosje mentor zou willen zijn. Afrasteren, de tijd die iemand mag komen want dat brengt duidelijkheid.
Tis hoe je het brengt, of course.
rocymax schreef:Wat ontzettend balen van de gescheurde enkelband, en eigenlijk nog meer balen dat hij niet geholpen wilt worden...
Sterkte voor jullie beiden.
Tinka schreef:Die workawayers bij ons bevielen juist helemaal niet. Ze moesten 5 uur per dag werken voor kost en inwoning. Volgens Milko waren ze na een half uur al aan het zeuren dat ze moe waren, dus veel werk hebben ze niet verzet. Ik voelde me steeds een bediende, ze hielpen niet met het eten en afruimen ed. Ze hadden de handdoeken een week lang gewoon op een prop gegooid, nat nog. Kon ze zo weggooien. En tot slot bijna de toilet van de caravan gesloopt. Ik had ze gezegd dat ze die niet konden gebruiken, dat hadden ze dus wel gedaan en de tuinslang er maar in gehangen. De hele boel stond onder water. Dus niet voor herhaling vatbaar.
Prairy schreef:Oh oh wat een ellende, voor jullie allebei.
Vindt hij houtsnijden niks? Dat kun je volgens mij op bed makkelijk doen. Zeil eronder en snijden maar. Of leer versieren met een guts en mesje ofzo.
Ik hoop dat jullie snel nieuws krijgen. Sterkte daar!
Prairy schreef:Oh fijn dat hij zichzelf in ieder geval wel bezig kan houden dan