Maar jeetje wat vreselijk zeg. Blijkt maar weer, vertrouw niemand...
Sundral: bedankt voor je PB
Laatst bijgewerkt door OdiEtAmo op 05-01-13 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt
kiana
Geplaatst: 05-01-13 00:13
wat ik dan niet begrijp is dat men een pony / paard op proef meegeven zonder te laten betalen. Als ze hem wel kopen moeten ze ook betalen dus waarom al niet vooraf en evt met een proefperiode contract.
Zomaar meegeven is ook wel vragen om problemen. Ik hoop voor ze dat ze de pony snel terugvinden.
Alja
Geplaatst: 05-01-13 00:13
Die foto had ik ook al voorbij zien komen, verschrikkelijk
Misschien was het niet helemaal verstandig, maar zoiets verwacht je toch ook niet...
Laatst bijgewerkt door Laurie op 05-01-13 00:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Melisje_92
Geplaatst: 05-01-13 00:19
zag hem ook voorbij komen, is een goed teken foto komt zo overal. hoop echt dat ze hem snel vinden
Nimber
Geplaatst: 05-01-13 00:40
Ik zag de pony al langs komen. ex lesklant heeft ooit een pony laten aanbetalen (helft) en toen papier achter gehouden. andere helft nooit gekregen. Die mensen gaven aan dat ze wel het gehele bedrag betaald hadden...Ze heeft ondanks politie e.d. erbij de pony iet terug gekregen.
Nou bokkers ik heb een gave bok gereden, raak er niet stil van. Rij omdat ik zelf twee zadelmakke kleuters heb wel eens een springlesje mee op stal waar ik vroeger gereden heb en verrek daar stond ie. Lag er wel binnen een minuut af ( opeens keiharde muziek vanuit de kantine van de nieuwjaarsreceptie ) toen weer opgestapt en toch gewoon les gevolgd. Heerlijk dier! Voor de sprong recht neer zetten en ik voelde toch een power onder me en ik weet toevallig dat ie te koop staat.
Vos, ruin, flink body, ruim 1,70, 9 jaar, super braaf, alleen bles verder geen aftekeningen en een superrrr draf
weet geen foto te plaatsen maar ik kan een oude paardje van me zelf toen der tijd terug kopen wat ik toen voor weinig had verkocht een merrie en een wever en zonder papier dus voor weinig weggedaan maar als ik nu zonder problemen na 2jaar terug moest kopen wat zouden jullie er voor geven al is ze braaf behalve dat weven?
Nicole; jij haalt je topper vndaag op ? Melanie; veel plezier!
Marus; ga jij ook ergens kijken vndaag of morgen?
Mijn meidje doet t erg goed, vind alles nog wel wat spannend maar komt vanzelf Gister gelongeerd.. Hmmm ze kent maar 1 versnelling en dat is keihard! Wel leuk om dat te gaan trainen Terwijl ze ohz erg braaf is haha!
Alja
Geplaatst: 05-01-13 10:37
Veel plezier melanie!
Hoe laat komttie nicole?
styl22
Geplaatst: 05-01-13 11:00
Steven mag ik ook een pb ik ben ook heel erg nieuwsgierig
styl22
Geplaatst: 05-01-13 11:02
Wij vandaag even een zaterdag geen paarden kijken, ook wel weer een keer lekker... Heb ook een leuk paard gezien denk ik, hoop dat we daar woensdag heen kunnen...
Spannend je nieuwe paard ophalen ik hoop dat je er heel veel plezier in krijgt!
Jullie gaan wel snel in dit topic, bijna niet bij te houden...