Sundral schreef:Faline: ik verwacht niet te veel hoor, ik heb gewoon een hele andere kijk op paarden dan de meesten hier. En ik kijk ook naar andere paarden dan de meesten hier. Dat betekend niet dat ik teveel verwacht, maar >7000 voor een 6 jarig, hartstikke groen paard die simpel over de benen loopt vind ik gewoon behoorlijk aan de prijs.
Ja ben ik direct met je eens hoor
Maar ging mij buiten de prijs even om dat een simpel paard voor de meesten hier geen probleem is. (Gros van wat er op wedstrijd rondloopt is ook heel erg simpel.)
Zo lang ze maar goed gezond zijn, zonder onoverkomelijke gebreken.
Van mezelf zie ik genoeg leuks op internet, maar nog niks gezien met 'de WAUW' factor op een paar belachelijk dure na.. (die hun geld vast waard zijn, maar niet voor mij
)
Ik wil dr wel eentje die mensen niet zomaar voorbij lopen, moet op positieve manier wel een lekker opvallend paard zijn.
Maar ik ben wat verwend op dat gebied; heb met al mijn paarden eigenlijk wel op de een of andere manier altijd veel aanspraak ed op wedstrijden (of ergens anders) gehad.
Om toch wat speciaals te vinden kijk ik ook regelmatig uit naar bijvoorbeeld AT's (speciale kleuren, metallic glans) en in Spanje zit een Andalusier/Pre fokker die in creme en pearl kleuren fokt, waarvan ik het aanbod ook in de gaten hou. Maar ja kwaliteit én kleur zijn heel zeldzaam