Ik check ook meerdere keren per dag of het veulen er al is haha. Aurora houdt het spannend. Ik hoop voor Aurora en voor jou dat het veulen snel komt en dat het een voorspoedige bevalling is.
En, en, en.. kijk ook meerder malen per dag of er al een veulen is…
ikkedus
Geplaatst: 29-04-25 17:49
Kom op Aurora, pers er een mooi tintje veulen uit! We houden het hier niet meer. Ben speciaal zelfs van onder mijn steen gekomen om dit te typen. Ik hoop op een klein merrieveulen dat in mijn hoofd Aura is gaan heten. Dat zou zo mooi passen bij jullie levensverhaal en de transformatie van Aurora.
Laatst bijgewerkt door ikkedus op 29-04-25 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Lyona
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-25 17:56
Zo lief hoe jullie allemaal meeleven
Nog maar weer even een update dan, ze wil het denk ik graag rekken tot vanavond/vannacht. Ze is de hele dag zo onrustig gebleven, was zo druk zelfs dat ik haar op stal heb gezet met de deur weer dicht, toen kon ze haar rust weer een beetje vinden. Maar blijft rondlopen, weinig hooi willen eten, steeds staart ver af en veel zwiepen, veel mini plasjes en mest, gapen, steeds naar haar buik kijken en steeds flink naar haar buik trappen. Ph kan niet meer echt lager, ze lekt ook een beetje melk, het spuit er niet uit maar die uier kan ook niet voller. Van dr billen is echt niets over
Spannend!!! Ik duim mee voor een spoedige bevalling en een gezond veulen. Ze bakt hem vandaag nog even mooi af en dan is het hopelijk vannacht of morgenochtend zo ver