Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Benzz schreef:Beestje zal vast lief zijn, maar mist wel echt lossigheid.
Babootje schreef:Benzz schreef:Beestje zal vast lief zijn, maar mist wel echt lossigheid.
9 en Lniveau dan is er niet veel mee gedaan. Dus die lossigheid kan nog best komen. Leuk type paard. Ik zou meer afdruk achter willen zien maar dat kan met training wellicht ook nog verbeteren. Hangt helemaal van de voorgeschiedenis af van het paard. Prijs moet er ook naar zijn.
Padoertje schreef:Toch bijzonder; grote gros hier zoekt een fijn en braaf paard voor buitenritjes en af en toe wedstrijdje. En zegt geen Pavo beweger te willen. Komt er een knappe merrie voorbij die alles op het lijstje afvinkt, is het weer niet goed. Schiet mij maar lek![]()
Geen idee in welke prijsklasse ze zit, maar braaf, goede maat en bewegingen die voor de minder vlugge ruiter uit te zitten zijn. Ik zou bellen voor een proefrit.
mavantos schreef:Je moet ook niet vergeten dat er al een hele handige amazone op zit. Zij stelt het paard al gunstiger voor dan een gemiddelde amateur kan. Dat neem ik ook altijd wel mee als ik een video krijg, wie zit erop? Ik heb namelijk niet de illusie dat ik een paard beter voor elkaar krijg als er al een prof op zit.
Seven schreef:Niets verkeerds aan die van lizz zo te zien, wat een leuk dier.
Die is voor mij (waarschijnlijk) te kort in de rug maar anders het lijkt me het ideale dier voor iemand die gewoon lekker wil rijden, buitenrit en wedstrijdje.
Kwa beweging ze word gewoon lekker braaf gereden. Daar zal vast nog wel wat in zitten maar hoeveel heb je verder nodig als basis ruiter, als ze maar wat willen verruimen en sluiten, makkelijk nageven en willen werken dan ben je echt al een heel eind
Babootje schreef:mavantos schreef:Je moet ook niet vergeten dat er al een hele handige amazone op zit. Zij stelt het paard al gunstiger voor dan een gemiddelde amateur kan. Dat neem ik ook altijd wel mee als ik een video krijg, wie zit erop? Ik heb namelijk niet de illusie dat ik een paard beter voor elkaar krijg als er al een prof op zit.
Klopt, maar waarschijnlijk staat dat paard er voor verkoop. dan staan ze er niet lang. En kan Lizz er door haar handigheid netjes op rijden. Ik geloof best dat jij zo'n paard best nog wat verder zou kunnen brengen![]()
Padoertje schreef:Toch bijzonder; grote gros hier zoekt een fijn en braaf paard voor buitenritjes en af en toe wedstrijdje. En zegt geen Pavo beweger te willen. Komt er een knappe merrie voorbij die alles op het lijstje afvinkt, is het weer niet goed. Schiet mij maar lek![]()
Geen idee in welke prijsklasse ze zit, maar braaf, goede maat en bewegingen die voor de minder vlugge ruiter uit te zitten zijn. Ik zou bellen voor een proefrit.
Phonix schreef:Heb deze gezien inderdaad. Leeftijd kan wel, maar het type sprak me niet zoveel aan. Zag er wel heel fijn en braaf uit op de video.
Ik vindt haar apart lopen acther. Alsof ze het been niet me wilt nemen. Voor de rest heel leuk.