Gisteren maar weer lekker in het zonnetje vast gebonden en gepoetst, spray gebruikt voor manen, staart, voorpluk allemaal geen probleem
Voetjes uit gekrabd, gaat inmiddels ook heel braaf, dus hopelijk kan de hoefsmid hem eind februari keurig bekappen. De vorige keer nog bij de vorige eigenaar gedaan en die gaf al aan dat zijn linker kant erg lastig was. Zie je ook duidelijk aan de stralen, dus hopelijk volgende keer braaf bij alle beentjes. Toen de hoefsmid er laatst was voor mijn andere heeft hij ook al even kennis gemaakt, even staan praten en heeft hij al alle 4 de beentjes al even opgetild.
Vandaag dan maar weer een trailer oefendag, deze keer ruim binnen een half uur erop. Hij had wel druk van achteren nodig maar ging uiteindelijk eigenlijk best braaf erop. Stukje gereden en braaf er weer af, nu lekker hooi eten
Wie weet morgen of zondag de paddock goed genoeg om weer eventjes stukje aan de longe te doen.

Dus kan nu ook stiekem wat meer gaan kijken naar grote/dure dingen die ik nog nodig had. Merkte dat ik dat nog een beetje aan het afhouden was. En je hebt natuurlijk nooit garantie maar je zal maar net iets heel beroerds tegenkomen op de foto
Was ook stiekem wel een beetje bang voor een OCD operatie ofzo dus heel fijn dat dat allemaal niet aan de orde is. Dus nu mag ik los
Morgenochtend wrs even naar de sale bij de Paardenkamp, heb een lijstje gemaakt met wat ik nog zoek en wil eigenlijk even naar goedkope dekens kijken. Mocht ze die slopen is dat ook niet zo'n ramp
Te veel eigenlijk maar goed.