Die attitude van haar, daar moet je toch om lachen?! Prachtig
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:Uk![]()
Die attitude van haar, daar moet je toch om lachen?! Prachtig
Cheytjuh schreef:@Mer1980 : Mijn kerel weet wel precies hoeveel we er habben maar de paarden allemaal uit elkaar houden is ook niet zijn cup of tea zegmaar. Laatst stonden Princessa en Noalynn omgewisseld en hij weet na 2 jaar nog steeds niet wie bij wie in staan en wie er in de winter in de ochtend buiten staan en smiddags, maar ach, hij doet zijn best![]()
@Rocamor : Oh heerlijk toch als hij dat allemaal doetIk zeg altijd het is nooit een must geweest dat mijn vent paarden leuk moest vinden, maar stiekem vind ik het wel heel leuk dat hij de moeite doet en inmiddels zelfs dus zijn eigen paard en af en toe gaat hij lekker mee op buitenrit. In de bak vindt hij helemaal niks, dat zijn maar domme rondjes rijden, maar naar buiten en lekker boscrossen is helemaal de bomb.
![]()
@Tijn8:Dat is dan wel weer liefEn toch ook fijn dat hij bij vragen wel helpt?
Vandaag na het uitmesten even lekker met Ralph bezig geweest, met zadel. Ik ben bezig met hem het inparkeren te leren en verder is het nu alleen nog iemand vinden die lekker met hem gaat verder rijden straks als hij eenmaal beleerd isIk verwacht verder met het erop zitten niet heel veel problemen, hij is wel wat sensibeler dan zijn halfbroer, maar verder veel meer een pleaser met een go. Dus ben heel benieuwd !
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
een vogel was heel interessant![]()
[ Afbeelding ]
Hij begint echt leuk op te drogen
Nu bezig met mijn laatste nachtdienst, ik zal morgen eens babybuik foto's maken