We gaan het zien hoe het deze zomer gaat verlopen.
Al zou ik zelf dan wel kiezen voor belasting op de momenten dat hij niet zo vreselijk overbouwd staat, anders rol ik er voorover af

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Leedebee schreef:
Oo, maak je geen zorgen. De mijne is erger.. (stem als een tram, zeg maar)
Leuk is ie![]()
![]()
Zo'n kop van "Ik doe toch lekker zelf wel wat ik wil?" En dan: "eh oke dan".
En had jij nou halt gezegd? Of heeft ie dat zelf bedacht, omdat na stap altijd halt komt?
Slim peerd.![]()
![]()
Leedebee schreef:Klinkt logisch, bedankt voor je uitleg![]()
We gaan het zien hoe het deze zomer gaat verlopen.
Al zou ik zelf dan wel kiezen voor belasting op de momenten dat hij niet zo vreselijk overbouwd staat, anders rol ik er voorover af
roosa schreef:Babootje wat is molenles?
Klinkt als een heerlijke koele kikker.
roosa schreef:Leedebee schreef:Haha thanx![]()
Dat ziet er lekker ontspannen uit. Ben je altijd alleen in de bak bezig? Ik vind dat vaak wel het relaxed, lekker op mezelf
Is mijn eigen baantje.(hij word gerenoveerd deze zomer)![]()
Dus altijd alleen idd.
Heerlijk!!!
oji schreef:Ziet er relaxed uit Roosa!
Ik vind het altijd verbazingwekkend hoe snel jonge paarden zo'n stapmolen en ook bv een aquatrainer door hebben.
Raineri schreef:Vanavond stuur ik de echo door naar de Lingehoeve en spreek ik de derde dierenarts over de situatie. Ergens hoop ik dat hij zegt; wat een beunhaas de eerste dierenarts, dit komt helemaal goed. Maar dat zal niet gebeuren. Het is ook puur voor mijzelf ter verwerking van alles. Als dit advies in dezelfde lijn is (geen pijnvrij leven) dan ga ik verder naar een afspraak inplannen.. het is soms zo oneerlijk. Ik zie mensen die nog niet eens snappen hoe een ontwormschema werkt en dat gaat 30 jaar goed en die van mij mag niet eens 3 worden terwijl ze het laatste jaar elke 4 maanden ter controle door een da werd gezien.. puur en alleen omdat ik zo zuinig en trots op haar was. En toch voel ik me ontzettend schuldig dat ik nooit iets heb gemerkt aan haar.
Wie weet sluit ik over 1/2 jaar weer aan in dit topic met een ander dier. Ik moet dit eerst verwerken en een lange tijd rouwen. Ik zal nog wel meelezen gezien ik bij een aantal trouw de verhalen las sinds ik dit paard had en wel leuk vind de voortgang te zien.
Igniss schreef:Hier loopt ze nog steeds niet 100% dus we wandelen vrolijk verder. Regelmatig gaan de honden nu ook mee en dat ziet zo uit.
[ [url=m/mJXblG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wandel een leerbitje momenteel, al zit de leadrope aan het ringentje op het hoofdstel vast![]()
Hopelijk kan ik in de zomer rijden met enkel het leerbit zonder hoofdstel als het netjes gevormd is naar de mond. Wel zo lekker met heet weer.
Mandarijn schreef:Igniss schreef:Hier loopt ze nog steeds niet 100% dus we wandelen vrolijk verder. Regelmatig gaan de honden nu ook mee en dat ziet zo uit.
[ [url=m/mJXblG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wandel een leerbitje momenteel, al zit de leadrope aan het ringentje op het hoofdstel vast![]()
Hopelijk kan ik in de zomer rijden met enkel het leerbit zonder hoofdstel als het netjes gevormd is naar de mond. Wel zo lekker met heet weer.
Wat balen dat ze nog niet rad is. Wel een leuke foto!
Bevalt het leerbit? Ik zit daar ook over te twijfelen namelijk.