Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Volgens mij is een paard van jou als je kunt aantonen dat je al enige tijd de kosten draagt voor het dier. Blijkt uit vecht scheidingen enz omdat het paspoort geen eigendomsbewijs is.
Arabesk schreef:Volgens mij is een paard van jou als je kunt aantonen dat je al enige tijd de kosten draagt voor het dier. Blijkt uit vecht scheidingen enz omdat het paspoort geen eigendomsbewijs is.
Daphara schreef:Arabesk schreef:Volgens mij is een paard van jou als je kunt aantonen dat je al enige tijd de kosten draagt voor het dier. Blijkt uit vecht scheidingen enz omdat het paspoort geen eigendomsbewijs is.
Nee hoor, als jij geen koopcontract hebt hoeft dat niet. Ik heb recent weer een geval gezien. Dame Y leasde een paard van mevr. X en Y had het paard zelf op pension staan en betaalde daarvoor ook alle kosten.
X kwam in de financiële problematiek, ging failliet en heeft in deze periode het paard aan Y geschonken.
Maar 2 jaar later is het paard alsnog in beslag genomen door de curator. Y had wel een paspoort, maar geen eigendomsbewijs. Dat Y alle kosten al jaren betaalde voor het paard maakte haar nog steeds niet de rechtmatige eigenaar. X had het paard niet mogen schenken en daar hield het mee op.
Marigold schreef:Nou, maar hoe dan ook, als er nu nog een eigenaar opduikt heeft diegene wel wat uit te leggen voor wat betreft het verzaken van de zorgplicht. Want hij of zij kijkt er nu al heel lang niet naar om anders was het paard wel vermist immers.
LadyDii schreef:Verklaring Politie voor aanvragen duplicaat, check!![]()
Waarom? Het is verplicht aldus politie, anders mag een paard niet vervoerd, gehouden etc. worden.
Op naar de volgende stappen.
[ [url=m/nZ5Skw.jpg]Afbeelding[/url] ]