Seven schreef:Ik vind de handel echt bizar momenteel
Wij hebben al heel wat mensen de revue zien passeren en tot nu toe nog niet de match gevonden. Maar wel heel veel mensen die enkel komen kijken dan ineens het paard te groot vinden of niet donker genoeg of een ruin tja......
Oh dat is inderdaad ook balen. Al kan het ook gewoon een smoes zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat eerlijk zijn ook niet altijd gewaardeerd wordt

Oke.. maar ik vind hem niet mooi

N0a schreef:Seven schreef:Ik vind de handel echt bizar momenteel
Wij hebben al heel wat mensen de revue zien passeren en tot nu toe nog niet de match gevonden. Maar wel heel veel mensen die enkel komen kijken dan ineens het paard te groot vinden of niet donker genoeg of een ruin tja......
Hier hetzelfde inderdaad. Ik had zelfs iemand die langs kwam die niet eens de rij kleding aan had en vanaf de grond wel kon zien of het bij haar zou passen. Zonde van mijn tijd.
Dat is ook best brutaal.. Alsof ze haast had.
Ik ben ook wel wat gespannen voor zaterdag. Ik heb al een halfjaar niet op het paard gezeten. Daarvoor 10 jaar een eigen pony, maar de laatste 4 jaar zeker niet serieus meer (kunnen) rijden ivm hoefkatrol.
De merrie waar ik ga kijken is toch wel een tandje hoger dan mijn oude pony (en ook nog eens een paard ipv pony)
Erg spannend..