Ik dacht vanmiddag ineens: ‘goh, ik lees nooit meer wat over dat ondeugende jongetje’. Jammer, want vond je verhalen over hem altijd zo hilarisch. Heb de stoute schoenen aangetrokken en het topic even naar boven gehaald. Hoe gaat het nu met jullie? Of heb je inmiddels een ander topic dat ik over het hoofd gezien heb? Of is het jongetje inmiddels braver dan braaf en zijn er geen smeuïge verhalen meer? Ik ben benieuwd
Ach als ik niet snel genoeg ben met halster af/hoofdstel om dan staat hij nog steeds met zijn halster in zijn mond. Of laatst met het emmertje waar de beenbeschermers in zaten .
In plassen water wordt ook nog steeds wild gespeeld.
Een zekere vorm van jongetjes gedrag zit er nog echt wel in
Ik denk dat er op Bokt een goede opvolgster is gevonden voor het jongetje: Meet doktor Iris. [PP] [VOLG] Flowerpower iris Een echte grappenmaker.
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 04-10-24 16:02
Ach nee, wat een verdrietig nieuws over d'n Dais
Fijn wel dat het Jongetje een beetje volwassen wordt
hagelslag
Geplaatst: 04-10-24 17:03
senna21 schreef:
Ik denk dat er op Bokt een goede opvolgster is gevonden voor het jongetje: Meet doktor Iris. [PP] [VOLG] Flowerpower iris Een echte grappenmaker.
Dit ga ik zo iris niet laten lezen!!! Die gaat dan nog naast haar hoefjes lopen
Maar met haar fratsen heb ik inderdaad aan dit verhaal het is een jongetje gedacht.
En ik had ergens de stille hoop dat ze niet zo erg zou worden De doktorfratsen haalt ze gelukkig niet meer uit. Maar daarvoor nog genoeg schattige en leuke acties Paddock uitmesten duurt momenteel ook 1 uur per kruiwagen