CubaLibre, Gentle is echt een plaat! Ik ben dol op hoog witte benen!
Spannend die castratie en het verwijderen van de fragmenten, gebeurt dat onder volledige narcose? Dan is 3 dagen opname inderdaad standaard, was bij de mijne ook!
MirandaFuego, wat gaaf dat Malik zijn eigen voerbak haalt! Mooi schimmeltje hoor, hij was als Veulen wel echt uber cute!
Sumic, het zadel staat Mattie prima! Fijn dat het goed ging.
Retjethorse, Gaaf hoofdstel!!
Orchidee14 schreef:Leuk Daphara! Ik ben nog niet verder gekomen dan wat rondjes stappen. Draf vindt hij nog te spannend.
Toch ook al goed? Niet elk paard is hetzelfde en mijn Duke heeft een jaar vakantie gehad nadat hij zadelmak gemaakt is, dus die heeft veel meer tijd gehad om het allemaal te verwerken.
Avalanche81 schreef:Keurig Daphara! Iets meer je buitenteugel eraan houden in de bocht, binnenhand mag iets losser

vind het netjes, hij is goed actief

Het helpt soms om iets meer gewicht op je binnenbeugel te zetten in de bocht, daarmee nodig je hem een beetje uit tot lengtebuiging.
ik was het bord “PAS OP: ZWENKT UIT” vergeten op zijn achterwerk te plakken!
Dit waren weer ons eerste voltes sinds zijn blessure. Vanavond ook weer les gehad en linksom gaat stelling en buiging al beter. Rechtsom is hij nog steeds een plank en lukt het beste om linksom wat contrastelling naar rechts te vragen. Bleef wel moeilijk en hij schudde ook bijna elke keer zijn hoofd wat als ik stelling naar rechts vroeg.
Linksom wel af kunnen sluiten met een mooie lengtebuiging over de rug. Hij begon opeens dragend te lopen.
Retjethorse schreef:Daphara: Leuk filmpje! Ik snap je angst om dat soort dingen op bokt te plaatsen haha.

Maar mits de 'kritiek' positief opgebouwd wordt, kan het ook handig zijn!
Super spannend inderdaad! Maar vind het tot nog toe positief, ik kan van mezelf en Duke ook niet verwachten dat we na 5x de sterren van de hemel rijden, ik denk dat niemand dat op Bokt dat echt verwacht wanneer ze weten dat we pas net begonnen zijn.
@De rest, bedankt voor de complimenten! Ben ook echt trots op mijn puppy paard.