Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat kun je fijn en helder uitleggen. Ga hier zeker mee aan de slag, met instructrice inderdaad. Geef je zelf ook les?

). Rechtergalop gaat behoorlijk (alleen rechtdoor), maar erg vaak gaat ze over naar kruisgalop en linkergalop is onbestaande. Als ze ontspant wordt ze ook erg zwaar op de teugel en de voorhand. Hier moet ik dus echt een evenwicht in zien te vinden. Haar heb ik iets meer als een jaar geleden ook gekocht als projectje.
Hij Scoort altijd vrij goed op wedstrijden maar hij is enorm zwaar in de hand en ook in het algemene rijden. Een typisch mannenpaard wordt me wel eens gezegd...
Hem heb ik als 5-jarige zelf ingereden maar die aanleuning heb ik echt nooit goed gekregen.
Inxs schreef:Ik lees met veel interesse jullie reacties in dit topic en vroeg mij af of jullie allemaal wedstrijdruiters zijn of dat er ook recreatie ruiters zich aangemeld hebben voor de online training.
Zijn er een aantal van jullie hierdoor ook van instructie gewisseld?
Wat ik hoor en gezien heb dmv filmpjes op het internet komt het veel overeen met mijn huidig rijden. Ik zit er dan ook serieus over te denken om mij aan te melden, maar dan wel in combinatie met lessen die weer aansluiten op de online training van Rien. Het is nog even de vraag of ik dat samen met mijn huidige intructrice ga doen of dat ik op zoek ga naar iemand anders. Daar ben ik nog niet over uit eerlijk gezegd.
)