Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
eline1991 schreef:Jammer dat ze te koop staat! Vind het een erg aansprekende merrie
Ik doe het hier weer erg langzaamaan. Laatst een keer gezeten en aankomend weekend heb ik een lesje grondwerk met haar staan. Ben erg benieuwd! Over 3 maanden is mijn dame namelijk pas drie dus alle tijd van de wereld. Zitten heb ik trouwens tot nu toe 3x geoefend en alleen met een touwhalster. Ik zal zo eens een filmpje delen in de facebook groep
eline1991 schreef:Ik snap je helemaal hoor! Mn merrie is een halve haf en ik was eigenlijk aan het kijken voor volle haf. Koele kikkers die vaak wel willen werken, erg leuke combi en het mooie is dat mijn merrie dat ook heeft. Inclusief grapjes
suikermeisje schreef:Zojuist een foto van Jappeloe gemaakt. Rechtstreeks uit de wei getrokken voor de hoefsmid dus nee hij ziet er niet heel charmant uit.
Als dit paard te schraal is dan is 50% van de paarden te dik en de rest te schraal
[ [url=m/ljk2CG.jpg]Afbeelding[/url] ]