Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jiill_ schreef:Dankjewel allemaal voor jullie medeleven en steun, het was ontzettend spannend en we hebben echt gestreden voor wat we waard waren maar we gaan er wel van uit dat het niet genoeg is, wat vervelend is, maar geen ramp. Ik heb echt heel veel geleerd deze weken/maanden en heb zin in de toekomst met mijn toppers. Morgenochtend krijg ik telefoon met definitieve uitslag.
Jiill_ schreef:Haha slapen gaat wel hoor vannacht, het is niet echt spannend, er moet echt een mirakel gebeuren wil ik mee mogendus heb het al een beetje verwerkt zegmaar...
Jotoma schreef:Wat leuk dat je nog een berichtje stuurt. Of je je plaatst of niet, wat ontzettend knap hoe je hiermee om gaat. Heb ik absoluut bewondering voor.
Ik gun het je van harte en hoop echt dat je morgen toch ander bericht krijgt dan je nu zelf denkt.
Seltje schreef:Jou resultaten zijn echt niet slecht Jill, de rest was gewoon net iets beter... Er konden maar 2 kandidaten mee naar het EK toch? Dan wordt het inderdaad heel nipt. Misschien kiest de bondscoach wel voor degene die het meeste volgers op haar vlog heeft?? Lekker veel reclame voor het team?