Finley wil springpony worden heeft hij besloten....

Heb er een topic van gemaakt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robijntjah schreef:Leuk zeg
Nou, zadelmaker is geweest. Ik denken dat we er ook 1 hadden met een lange rug; FOUT.
40 cm
Prachtig. Geen van de meegebrachte zadels pasten dus... Gelukkig wel een zadel wat ik van een stalgenootje mag lenen waar we mee kunnen beginnen maar de zoektocht continues....
Robijntjah schreef:Leuk zeg
Nou, zadelmaker is geweest. Ik denken dat we er ook 1 hadden met een lange rug; FOUT.
40 cm
Prachtig. Geen van de meegebrachte zadels pasten dus... Gelukkig wel een zadel wat ik van een stalgenootje mag lenen waar we mee kunnen beginnen maar de zoektocht continues....
Robijntjah schreef:Omdat ik daar zelf ook echt niet op kan zitten. Voor alleen het longeren zijn we al voorzien. Het gaat echt om een stapje verder, het hangen en dergelijke. En ja, dan heb ik liever op tijd al een zoektocht gestart dan dat straks alles gehaast moet.
Art_Ificious schreef:Is het verstandig om over een maand of 2 de tandarts te laten komen aangezien Harley aan het wisselen is?
Best jammer dat in 2 topics al mijn posts steeds overgeslagen worden, zowel van gisteren als vandaag.