Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
The_Cat schreef:Een 'kennis' van me heeft haar paard ook verkocht.. Beest had een probleem aan de poot, ingespoten geweest door dierenarts en nu weg... Ik hoop dat diegene die het gekocht heeft weet dat het paard een kapotte pees heeft, maar ik betwijfel het
anjali schreef:The_Cat schreef:Een 'kennis' van me heeft haar paard ook verkocht.. Beest had een probleem aan de poot, ingespoten geweest door dierenarts en nu weg... Ik hoop dat diegene die het gekocht heeft weet dat het paard een kapotte pees heeft, maar ik betwijfel het
Ik heb vaker gehoord dat het mogelijk zou zijn een paard voor verkoop te spuiten zodat een probleem niet te zien zou zijn. Is het dus werkelijk zo dat dat zou kunnen?
anjali schreef:The_Cat schreef:Een 'kennis' van me heeft haar paard ook verkocht.. Beest had een probleem aan de poot, ingespoten geweest door dierenarts en nu weg... Ik hoop dat diegene die het gekocht heeft weet dat het paard een kapotte pees heeft, maar ik betwijfel het
Ik heb vaker gehoord dat het mogelijk zou zijn een paard voor verkoop te spuiten zodat een probleem niet te zien zou zijn. Is het dus werkelijk zo dat dat zou kunnen?
hopen dat dit hem dan word. Als ze bevalt doen we ook direct daar een aanbetaling en laten we alles goed vastleggen.Caroline52 schreef:Ik heb er ook eindeloos over gedaan maar ga alsjeblieft niey zomaar een paard kopen met het idee ik train het wel goed... Ga liever verder zoeken naar een paard waar je gelijk mee overweg kan het is niet erg als er nog aan gesleuteld moet worden maar als je echt een klik hebt komt dat goed...

"Mevrouw, is uw paard wel eens verkleurd in de was? Nooit wit bij gekleurd stoppen! Dat gaat niet goed!"