Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leannerobert schreef:Vraagje: wij zijn op zoek naar een paard, en nu kreeg ik net een foto van een mogelijke kandidaat binnen, alleen de foto doet me echt helemaal niets, zelfs een beetje een "mwah-laat-maar" gevoel. Ik heb hem nog niet in het echt gezien, morgen ga ik kijken. Maar is dit een heel slecht teken?
leannerobert schreef:Kijken afwachten dan maar? Gek, bij 2 eerdere paarden waar ik bij ben wezen kijken had ik dat wel...
En rijden duurt nog even hoor, het is een veulen
dodyg schreef:leannerobert schreef:Kijken afwachten dan maar? Gek, bij 2 eerdere paarden waar ik bij ben wezen kijken had ik dat wel...
En rijden duurt nog even hoor, het is een veulen
nou als het een veulen is zegt uiterlijk al helemaal niks.
heb al menig knapzakken als veulen zien komen en na x aantal jaar als ezels zien gaan.
EsterW schreef:Moet zeggen dat wel of niet hectisch lopen erg moeilijk te zien is, omdat de filmer/filmster niet zo'n stille hand heeft! Maar m.n. tweede filmpje ziet er fijn uit, je hebt een prachtig beest gekocht (zeg ik, zonder enige kennis van zaken van PRE's).
Evelijn schreef:Tja... Yontheke... kan je met zekerheid zeggen dat het lastig te rijden niet voortkomt uit de 4 op het straalbeen?
listiglistje schreef:Yontheke een 4 op de straalbenen en ook nog eens niet makkelijk te rijden zal weinig tot niets opbrengen, ik denk dat een goed tehuis in dit geval belangrijker is als de prijs.
Ik zou daar naar op zoek gaan en zelf een nieuw paard aanschaffen, want plezier in het paardrijden is het belangrijkste
Dees schreef:Yontheke, al was die gratis, onwijs braaf en van de juiste maat en uitstraling, dan nog begon bijv. mijn kennis er niet aan, terwijl ze wel op zoek is naar een recreatiepaard wat iets mag mankeren en dus voor jou de ideale nieuwe eigenaar zou zijn.
Het risico op veel verdriet is gewoon te groot, zij zal zich niet willen hechten aan een paard waar de problemen zo aan de oppervlakte liggen. Met een 4 op straalbenen kun je er gewoon op gaan wachten.
dodyg schreef:tjee nu heb ik toch weer wat voor.
mijn paard staat te koop.
krijg ik toch een scheld mail van een vrouw dat ze gisteren is geweest en dat we zouden geweigerd hebben om haar ermee te laten rijden en dat wij adverteren op een andere plaats..
voor de geinteresseerde heel de mail is via pb verkrijgbaar.
ben hier echt van geschrokken heb deze week nog geen mensen over de vloer gehad ik kan ook alleen maar in het weekend afspreken ivm werk
wat moet ik hier nu mee?
want ik ben toch wel even van mijn melk hoor![]()