Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want anders kunnen we nu ook ff flink gaan zuipen, wat drugs door ons lijf gooien en gaan auto rijden... Geeft niet dat we ons zelf en anderen doodrijden... Dood gaan we toch...
Ik heb twee benen, maar daar wil ik er ook niet 1 van missen.
Ben je zeker dat je gezonde verstand niet geleden heeft onder de val? Ga gewoon naar die fysio, doe rustig en je zult je verbazen over wat het doet. Paarden volgen later wel weer.
Of dat ik alleen maar pijn krijg van de oefeningen, terwijl het nu wel goed gaat. _Lorette_ schreef:Een jaar geleden lag ik in het ziekenhuis nadat ik een poos bewusteloos was geweest + hersenschudding + geheugenverlies. Dus als er iets niet klopt, dan ligt het daar aan, niet aan mijn rug.![]()
Ik ben bang dat een fysio aan mijn rug gaat zitten en iets verpest wat nog niet helemaal verpest was.Of dat ik alleen maar pijn krijg van de oefeningen, terwijl het nu wel goed gaat.
daarbij komt nog eens dat je rug al stuk is...
hij gaat enkel helpen met een sneller herstel...

'. Op dat moment kon ik niet zonder pijn liggen, staan, zitten... Paardrijden deed ik al niet meer, ik werkte halve dagen en dat was nog tandenknarsend van de pijn. Ik ben een paar keer naar de fysio geweest, heb oefeningen gekregen om mijn rug sterker en losser te maken en ik kan nou alles weer. 40 uur in de week werken, fietsen, mijn vreselijk drukke buffel van 800 rijden en géén pijn.