indoor brabant 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 23:07

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 00:43

Mijn laatste dag werken bij indoor brabant zit er ook weer op, m'n voeten doen enorm pijn maar ik heb wel genoten! :)

Amaryllis

Re: indoor brabant 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:44

Oh wat was het gaaf gister!!!!! Ik ben verliefd geworden op de vader van ons veulen voor volgend jaar :P Copin van de Broy!! Waauw wat een dier!!

En dat parcours was zo dik, om bang van te worden :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 08:53

Weet iemand waar je van gisteren terug kan kijken? Ik heb de VDL Group gemist,en wil nog een keer de finale kijken :D

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 10:25

Ashleytjuhh schreef:
@chris
Oke dat is ook best laat. Het idee was opzich wel leuk, alleen het zag eruiit of dat het een grote rommel was bij de paarden. En de ruiterjes op de paarden er geen zin in hadden en bang waren. Tip voor de volgende keer miss voor jullie. Wat kinderen er opzetten met meer ervaring. Zo maakte een fjordje een beetje een hupjes dat die voor iets omhoog kwam en dat arme meisje trok helemaal bleek weg.. Maar 2 weken is ook wel erg kort om zo iets in elkaar te moeten zetten

Wat sneu inderdaad! Het was ook in eerste instantie de bedoeling om de kinderen lopend te laten komen. Toen kwam IB met het geweldige idee om met paarden te komen.. maarja toen waren de meisjes al uitgekozen, maar ze hadden het misschien beter toch om kunnen wisselen inderdaad!

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 10:29

Misschien bij Omroep Brabant? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 11:18

Adelinde rijdt weer alsof ze een grote vis aan het binnenhalen is :')

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 13:33

Joolien schreef:

He je de kur gezien van Adelinde? Dan vindik dit anwoord n beetje buitenzinnig :=

ze word niet voor niets dit jaar ook weer twee keer wereldkampioen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 13:33

Stravero schreef:
Joolien schreef:

He je de kur gezien van Adelinde? Dan vindik dit anwoord n beetje buitenzinnig :=

ze word niet voor niets dit jaar ook weer twee keer wereldkampioen hoor!

Jep, heb ik ook gezien, zelfde idee :j

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 13:44

Joolien schreef:

haha dan zijn de jurys vast heel dom geweest om haar meervoudig wereldkampioen te laten worden! Die jurys hebben er ook gewoon geen verstand van he, jij wel gelukkig! :D

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 14:03

Wat lekker kinderachtig Stavero..
Het is gewoon waar!
Het merendeel van die mensen rijd alsof ze een vis binnen halen.
Ze rijden mooi en scoren hoge punten, maar mij is altijd verteld dat paarden sport geen krachtsport is.
Dit weekend ben ik weer aan het twijfelen gebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 14:04

Stravero schreef:
Joolien schreef:

haha dan zijn de jurys vast heel dom geweest om haar meervoudig wereldkampioen te laten worden! Die jurys hebben er ook gewoon geen verstand van he, jij wel gelukkig! :D

Maar daar vanaf gezien, vind jij het er wel mooi uitzien?? Is dit het voorbeeld voor jou hoe je een paard de baan rond moet sturen? Even eerlijk he.
Ik nodig je uit om hier netjes verder te discussieren aangezien we hier offtopic gaan.
[RT-D] Adelinde en Parcival

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 14:38

Oh ik heb het verkeers begrepen! Ik dacht de houding van Adelinde, want vind haar houding heel mooi maar je bedoeld de druk op de teugels dan ben ik het wel met je eens :j

Edit, ik ben zelf juist niet van het 'trek m in de krul' !

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:03

Ik ben het wel met Joolien eens hoor. Ik heb een foto in de krant gezien,en de kur terug gekeken op internet,en ze trekt Parizval echt in zijn mond. En dan dat enorme bit erin. Ja zo kan ik het ook.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:04

Zertab schreef:
Ik ben het wel met Joolien eens hoor. Ik heb een foto in de krant gezien,en de kur terug gekeken op internet,en ze trekt Parizval echt in zijn mond. En dan dat enorme bit erin. Ja zo kan ik het ook.

Laat dat maar eens zien dan.
Laatst bijgewerkt door celano op 23-04-12 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:07

Zertab schreef:

Nou, ik weet nu al wie ik moet invullen in de poll voor de gouden medaille op de Olympische Spelen :D

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:10

Zertab schreef:

als jij dat kan vind ik je best knap, volgensmij heeft ze een normale stang in misschien met hoge tong boog, maar dat kan ik niet zien. hij heeft ook niet een hele erge hef boom. je hebt ook stangen die korter zijn, die zijn een stuk scherper.

ik denk dat als jij op dat paard gaat zitten dat hij met jou door de bak heen loopt en jij niet met hem. ze laat hem niet voor niks in de stal staan bij de prijsuitrijking ;)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:11

Ik zeg ook niet met Parzival ;) Maar met mijn eigen verzorgpaard. En dat laat ik niet zien,hij hoeft van mijn zo´n bit niet in.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:12

nicky_rilana schreef:
Zertab schreef:

als jij dat kan vind ik je best knap, volgensmij heeft ze een normale stang in misschien met hoge tong boog, maar dat kan ik niet zien. hij heeft ook niet een hele erge hef boom. je hebt ook stangen die korter zijn, die zijn een stuk scherper.

ik denk dat als jij op dat paard gaat zitten dat hij met jou door de bak heen loopt en jij niet met hem. ze laat hem niet voor niks in de stal staan bij de prijsuitrijking ;)

Dan moet ze wel IN de bak opstappen, anders komt ze niet eens de bak in met hem.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:12

rij je bit loos?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:13

nicky_rilana schreef:
rij je bit loos?

Nee met een normaal trensje.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:13

Zertab schreef:
nicky_rilana schreef:
rij je bit loos?

Nee met een normaal trensje.

En op welk niveau?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:14

je kunt met stang en trens ook best alleen op een trens rijden? en als je internarionaal start moet je stang en trens in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:18

Stravero schreef:
Oh ik heb het verkeers begrepen! Ik dacht de houding van Adelinde, want vind haar houding heel mooi maar je bedoeld de druk op de teugels dan ben ik het wel met je eens :j

Edit, ik ben zelf juist niet van het 'trek m in de krul' !

Ook haar houding, zie je niet hoe ze hangt? Ik ben ook geen sterruiter maar op dit niveau zo zitten vind ik echt niet kunnen.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:20

maar in de gp word heel anders gereden, als wij hier 3 m na het bordje afweden, dan krijgen wij een 5 of zo, in de gp rijd niemand meer op de bordjes en krijgen er toch een 8 voor