En alle andere die weer heldendaden hebben verricht, super hoor, zo stukje bij beetje durven we toch een beetje meer te doen en met meer vertrouwen.
Ik had maandag les en hij liep super, normaal les ik bij haar een half uur omdat we dan kapot zijn maar maandag liep hij zo lekker dat het een uur is geworden en ook ik heb gegallopeerd heerlijk gewoon
het was nog hard werken maar dat geeft niet weet je wel waar je het voor doet.
. Vroeger durfde ik ook vanalles, niks was me te gek springen zonder zadel, buitenritten met alleen een halstertouwtje en 100 x eraf vallen en hup er direct weer op, was gewoon zelfs leuk als je eraf viel dan kon je gewoon precies weten hoe je viel. Bovendien groeide ik met deze pony op, waren we even oud en dachten hetzelfde. Ze deed nooit een stap verkeerd bij mij en we vertrouwden elkaar voor de volle 100 procent.
bang dat er wat gebeurt. Terwijl ik dat anders nooit had. Zou dat te maken hebben met dat je ouder wordt?
, heb vaak zoiets van het waait te hard of als ze gaat draven van straks stopt ze niet meer of wat doet ze als ze schrikt? Want zo lang heb ik haar nog niet en dat weet ik ook niet echt hoe ze dan evt zou reageren. Ze is eerst ook heel snel voorwaarts met wandelen dan wil ze graag snel maar ze doet verder niks maar dan denk ik ow stel dat ik erop zat en ze niet wil stoppen zulke domme dingen. Ik ga vaak met dr buiten wandelen dat helpt wel maar dan zijn er weer mensen die zeuren waarom ik er niet op zit maar ernaast en dat een paard is om op te rijden en dan zakt me de moed weer in de schoenen dan praat ik mezelf weer allerlei dingen aan van zie je wel dat je niet durft zelfs de mensen zien dat.
.
en dat willen we zo houden tot hij word gecastereerd
.
, kunnen we echt leuk een keer samen rijden want zitten we volgens mij ook weer op ooghoogte
. Iemand die daar nogal vaak op stal komt, als ze kan, had hem Ninja genoemd, maar dat vind ik niet helemaal bij hem passen.
, we laten het kereltje eerst maar eens wat vlees op zijn ribbetjes kweken.
knap dat je 'm herpakt hebt!
Had vorige week wel een keer gereden maar daarna werd ik ziek dus kon ik niet rijden. Heb gelijk een gallopje meegepakt ondanks dat hij vervelend was en alleen maar snel wilde heb ik het toch aangedurft. En het ging goed!