AngeliqueB schreef:Ik rijd in de zomer met vliegenmasker, en dan krijgen we steevast commentaar, of dat arme paard niets mag zien!!
Krijgen wij ook als we ze naar de wei brengen

Geniaal topic dit. Hoe ze (en wij) het kunnen verzinnen?!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annemeik schreef:Pluizebolpum schreef:En de giller van de week, merrie was drachtig en werd in de wei door de VA opgevoeld. Staan er twee jochies te kijken die aan de eigenaar vroegen wat er gebeurde, waarop de eigenaar gortdroog zegt "Hij is de batterijen aan het verwisselen".
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, maar ik lig nu onder de bank.... En kom voorlopig niet niet overeind
MarlindeRooz schreef:Pluizebolpum schreef:En de giller van de week, merrie was drachtig en werd in de wei door de VA opgevoeld. Staan er twee jochies te kijken die aan de eigenaar vroegen wat er gebeurde, waarop de eigenaar gortdroog zegt "Hij is de batterijen aan het verwisselen".
Geweldig, wat een droge opmerking
meggiemeg schreef:Je kunt mensen die totaal niets met paarden hebben ook altijd van alles wijs maken.
Zo hebben wij ooit iemand wijs gemaakt dat je via een aanloop op de trampoline springt en dan zo hop op je paard. Stond een trampoline op stal dus het kwam aardig geloofwaardig over...
RGBrink schreef:Ik had zaterdag een vriend van mij mee naar stal.. had nog nooit een paard van dichtbij gezien.. dus wat gerommeld op stal.. een snoepje geven durfde hij dan nog wel..
hij: mag ik een stomme vraag stellen.. ik: ja hoor.. hij: ze eten geen vlees he?! moest zwaar mijn best doen om mn lachen in te houden..