Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Breng Door wel daarheen
es kijken of die dan ook zo mooi op plaatje komt..
heeft het ook erg goed gedaan op de keuring! en heb haar daar helemaal weg gehaald zit de fokker paar100 meter hiervandaan
kende ik ook nog haha hoezo klein wereldje
ze is bij mij als fokmerrie. ze hebben haar aangereden en doorgereden maar werd afentoe onregelmatig (waarschijnlijk verstapt..) cunclusie was een blijvende blessuure helaas maar dat maakte haar voor mij enigsinds betaalbaar
ze zal wel recreatie paard kunnen zijn maar denk dat ze daar te werkwillig voor is.. heb haar wel eens zadel enzo opgehad super braaf! ik ben echt helemaal weg van haar en haar karater! iedere dag geniet ik van haar
(hoezo klinkt overdreven haha) lisch schreef:okeze is bij mij als fokmerrie. ze hebben haar aangereden en doorgereden maar werd afentoe onregelmatig (waarschijnlijk verstapt..) cunclusie was een blijvende blessuure helaas maar dat maakte haar voor mij enigsinds betaalbaar
ze zal wel recreatie paard kunnen zijn maar denk dat ze daar te werkwillig voor is.. heb haar wel eens zadel enzo opgehad super braaf! ik ben echt helemaal weg van haar en haar karater! iedere dag geniet ik van haar
(hoezo klinkt overdreven haha)

behoorlijk overpriced want hij loopt mega achter de LL en dat zou niet mogen