echt op een manege was ik 6 jaar, we hebben altijd eigen paarden gehad dus daarvoor ook al gereden. Na 9 jaar op een manege te hebben gereden kreeg ik mn eigen pony en onder tussen en ik heb nog steeds die pony en een kwpner erbij gekregen
Vanaf m'n 8ste tot m'n 13de. En nu nog een beetje buitenritjes, maar geen les. En opzoek naar een verzorg-gevalletje
paardje1983
Geplaatst: 30-01-12 21:59
was 4 toen ikop een manege begon en 10 toen ik begon met ponys zadelmak maken en 12 a13 toen ik de paarden uit de loopstal van de manege moest zadelmak maken op mijn 12de een eigen pony gekocht en op op dit moment een eigen paard
Op een manege toen ik 7 jaar was! Vond het toen al geweldig!!
horses_m
Geplaatst: 05-02-12 12:58
Ik was volgens mij 6 toen ik begon op een manege Hier ging ik na 2 jaar vanaf en ben ik op me 12e weer begonnen bij een manege Ik heb helaas geen eigen paard
mara168
Geplaatst: 06-02-12 18:55
Ik was 9 toen ik begon.
Tylermen
Geplaatst: 06-02-12 19:01
ik was 5 toen ik begon met een beetje hobbelen, 12/13 toen ik mijn eigen pony kreeg, die is rond halverwege 14 weer weggegaan, en daarna ben ik heeeeel langzaam begonnen met een tuiger zadelmak maken. Hier zijn we mee gestopt en gaan we verder wanneer ze geveulend heeft.
Ik ben vorig jaar begonnen toen ik 21 was. Ben een paar maand uit de running geweest vanwege een operatie. En als het weer wat beter is, ga ik weer beginnen. Heb er wel zin in. Te lang niet op een paard gezeten.
Ik ben begonnen toen ik 6,5 was op de pony van de buren. Toen ik 7 was mocht ik voor mijn verjaardag eens een een proefles in de manege nemen en ben sindsdien nooit meer gestopt. Sinds ik 14 was heb ik verzorgpaarden.
13 jaar ; eerste les op een paard 21 jaar ; aankoop eerste paard 36 jaar : Pele ingereden 49 jaar : superhete Arabier bijgekocht... 53 jaar : still going strong !
Keningloves
Geplaatst: 13-02-12 19:24
Ik rijd vanaf mijn 7 e en heb op me 12 e een eigen prachtige Fries
Pff ook erg lang geleden hoor! Ik hobbelde al rond op paarden toen ik nog dik in de luiers zat, maar met het echte werk ben ik begonnen toen ik 9 jaar was. Op een ponyclub in Roermond, daarna op les op een manege in Loenen (Veluwe), daarna op les op een manege in Apeldoorn. Verzorgpaarden heb ik ook gehad ettelijke jaren, daar heb ik 6 paarden zadelmak gemaakt, ingereden en in het tuig klaar gemaakt. In middels heb ik al 23 jaar eigen paarden. De oudste heb ik nog steeds, is nu 22 en loopt nog voor de wagen, onder het zadel en is leerpaard voor de 2 jongere. Al mijn eigen paarden heb ik zadelmak gemaakt, ingereden, op wedstrijden uitgebracht en voor de kar gehad (op 1 na dan, die liep M dressuur) en dat zijn er nu 4 geloof ik. Dus in het totaal 10 paarden zadelmak gemaakt.