Uhm de stal is ong 10km van mij vandaan en ga altijd met de auto ( ietsjes te lui om met de fiets te gaan ). En ben totaal niet kapot van het openbaar vervoer
Christadk
Geplaatst: 14-08-11 23:19
koenlover schreef:
op m'n sloffen.. 20/30 meter afhankelijk van waar ik in huis ben (paardjes staan aan huis)
Ik moet een kwartiertje met de auto of 10 minuten tram 15 minuten trein en dan nog 10 minuten met de fiets..... deed ik voor ik me rijbewijs had!!
DameBlanche
Geplaatst: 15-08-11 11:15
Ik loop er precies 8 min over, op de fiets moet ik de tijd nog eens checken! Aardig dicht bij dus! Vooral met sneeuw erg lekker om het lopend af te kunnen, niet dat ik dan veel kan doen met alleen een buitenbak, maar er naast kun je ook aardig wat doen .
Ik moet nu 10 minuten fietsen naar stal en ga ook bijna altijd op de fiets. Maar nu ik mijn rijbewijs heb zit ik te kijken voor een ander stalletje, en grote kans dat deze een stuk verder is. Maar wil niet verder dan 30 min met de auto.
6 km. eerst altijd met de fiets. maar nu mijn zadels gestolen zijn en ik een nieuw zadel nu heb ga ik altijd met de auto zodat ik mijn zadel kan meenemen..
Nickyyyy
Geplaatst: 15-08-11 11:25
Naar mijn verzorgpaard ga ik tegenwoordig op de scooter en dat is ongeveer 10 min. En mijn eigen paard is een uur met de scooter en een half uur met de auto als vriendlief meegaat.
25/30 minuten fietsen paarden staan zo'n 10 km van mn huis af. Ik moet toegeven dat de verleiding soms groot is om de auto te pakken, maar tot nu toe houd ik het aardig goed vol
Mijn paardje staat nu tijdens de zomermaanden op een weiland op 15 minuten afstand van mijn huis. Over een paar weken staat hij weer op stal, dit ligt op ongeveer 20 minuten afstand. Ik doe alles op de fiets.