Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tallie_Ho schreef:Dames, dames, is het nou nodig om elkaar in de haren te vliegen?? Stop liever die irritatie/boosheid in het helpen/wegkrijgen van de paardjes daar..
Jolliegirl schreef:Tallie_Ho schreef:Dames, dames, is het nou nodig om elkaar in de haren te vliegen?? Stop liever die irritatie/boosheid in het helpen/wegkrijgen van de paardjes daar..
Ik zeg iets wat klopt, hier in het topic staat een openbaring van een PB, dit mag NIET op bokt..
Simpel...
meer nietDat ze dan over mij gaan beginnen, tja... hun probleem
Rock schreef:Volgens mij is het met de persoonlijke vetes nu wel weer genoeg geweest, toch?
troi schreef:En als we nu allemaal (!!)wat mailtjes gaan sturen naar die handelsstal dat deze paarden uitzonderingsgevallen zijn met een bijzondere geschiedenis en door hun verleden het verdient hebben om voor een zacht prijsje bij iemand op een weilandje hun leven te mogen lijden..
(tis maar een suggestie maar ik ga het zeker doen..)
troi schreef:En als we nu allemaal (!!)wat mailtjes gaan sturen naar die handelsstal dat deze paarden uitzonderingsgevallen zijn met een bijzondere geschiedenis en door hun verleden het verdient hebben om voor een zacht prijsje bij iemand op een weilandje hun leven te mogen lijden..
Jolliegirl schreef:dipstaartje : ik begrijp wáárom! die paarden moeten daar weg, zeker!
maar het openbaarmaken kan jij nu een waarschuwing voor krijgen, wat heb je daaraan?
tuurlijk, iedereen weet nu hoe het werkelijk zit, hartstikke goed. we weten nu dat we hier te maken hebben met iemand die niet zo is als ze zich voordoet.
Jolliegirl schreef:dipstaartje : ik begrijp wáárom! die paarden moeten daar weg, zeker!
maar het openbaarmaken kan jij nu een waarschuwing voor krijgen, wat heb je daaraan?
tuurlijk, iedereen weet nu hoe het werkelijk zit, hartstikke goed. we weten nu dat we hier te maken hebben met iemand die niet zo is als ze zich voordoet.