Kan ik ergens zijn wedstrijdresultaten opvragen eigenlijk? Heeft in NL wedstrijden gelopen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Belsje schreef:Hoe denken jullie trouwens over graasvoetje (?), die bruine heeft een voetje dat iets stijler is en ook kleiner. Ben met de foto's gisteren nog langs de smid gegaan, die man zei dat er niets aan de hand was zolang die voet RX gezien wel gezond is. Hij zag het ook niet als een extra risico o.i.d.
Heeft iemand daar nog een andere mening over? Of geven jullie hem gelijk
oooooh een zeepaardje!
Johnnydepony schreef:Ik vind die flemmingh niet spectaculair, maar toch leuk genoeg voor mij. Iets zegt mij dat ik er niet ben met mijn 6-7 duizend. Anders hadden ze er wel een prijs bijgezet vermoed ik.
Sundral schreef:Johnnydepony schreef:Ik vind die flemmingh niet spectaculair, maar toch leuk genoeg voor mij. Iets zegt mij dat ik er niet ben met mijn 6-7 duizend. Anders hadden ze er wel een prijs bijgezet vermoed ik.
Gewoon even bellen als je het wilt weten. En anders zou ik ze veel succes wensen met de verkoop.
Sundral schreef:Je hebt nu wel duidelijk gemaakt dat je die bonte pony lelijk en te duur vindt, tita. Die staat pagina's terug dus snap niet zo goed waarom je die er aldoor bij betrekt.
Sundral schreef:Faline schreef:Wel een apart Friesje, chique hoofd ook![]()
http://www.friesianhorsestables.com/flipje.html
Iemand enig idee waarom er overal nog zoveel als hengst zijnde worden aangeboden? (kom in verhouding maar heel weinig friese ruinen tegen) Kan me niet voorstellen dat ze allemaal dekhengst-waardig zijn.
Ik heb hun op FB als vriend. Ik heb helemaal niks met Friezen maar zie bij hun regelmatig mooie beesten voorbij komen.