Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loretta schreef:Die lui willen ook graag van alle buitenkatten af dus dat zal ze goed uit komen. Het is ongelooflijk hoe een kleine minderheid hun wil op weet te leggen aan de meerderheid.
Veel mensen hebben nog geen idee wat de komst van de wolf precies betekent. Eerst je kat, dan je hond en vervolgens je kind.
Ninx schreef:Maar wanneer je me dan vraagt, hoe los ik dat op? Dan heb ik uiteraard geen idee. Maar mijn voorkeur gaat er naar uit prooidier en roofdier in Europa meer vrije doorgang te geven en als mens een stapje terug te doen.
Ik ben dol op dieren.... en mijn leven zou echt armer zijn zonder mijn dieren. Anderzijds denk ik ook wel dat wij in NL bovenmatig veel dieren houden... dat lijkt soms wel een beetje uit de hand te lopen.
hahahatsjoe schreef:Ninx schreef:Maar wanneer je me dan vraagt, hoe los ik dat op? Dan heb ik uiteraard geen idee. Maar mijn voorkeur gaat er naar uit prooidier en roofdier in Europa meer vrije doorgang te geven en als mens een stapje terug te doen.
Ik ben dol op dieren.... en mijn leven zou echt armer zijn zonder mijn dieren. Anderzijds denk ik ook wel dat wij in NL bovenmatig veel dieren houden... dat lijkt soms wel een beetje uit de hand te lopen.
Holy oliebol, jij hebt echt geen idee. In Nederland houden we ook bovenmatig veel mensen en we hebben geen echte natuur zoals in Canada o.i.d.
DuoPenotti schreef:Ook bij honden is het ook niet altijd vriendelijk. En het borstelen zie je niet altijd even duidelijk.
[ [url=m/Ioi0N1.jpg]Afbeelding[/url] ]