Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:Paniekend paard denkt niet, die lost alles op met rennen of struisvogel kop in het zand. En de interesseerd mij niet groep negeerd je gewoon. Naar het midden is een nadenkend, 2 weg communicatie samenwerkend paard. Die mag zeker inbreng hebben (duh 2 weg communicatie), maar durft te vertrouwen dat de mens de juiste eindbeslissing neemt.
Paard de ruimte geven om vragen te stellen, steun te zoeken en dus na te denken! is wat je juist wil en daarvoor moeten de extremen er uit.
Muga schreef:Die arme Erwin. Je hoort de pijn in z'n stem bij alle mishandeling van en in de put.
Was de nieuwe pomp al binnen?
Rocket doet 't wel heel goed met z'n hondenvrienden. Hoe is de kennismaking met de rode gegaan? Of moet die nog komen?
JudithO schreef:Wauw, die vijver is mooi geworden! Zit hier nu ook weer een pomp op?
En zitten de vissen er al in?
Sintara schreef:Antihistamine is anti allergie inderdaad
senna21 schreef:Ik zou wel even met de huisarts overleggen qua medicatie, omdat je iedere keer heftiger reageert op een wespensteek. Een allergische reactie kan zich opbouwen en is dan niet altijd onschuldig.
Take care.
Tinka schreef:Van dr Vogel is meestal iets natuurlijks, anti-histamine is echt een medicijn, niet heel erg zwaar hoor. Ik heb cetrizide, van de pharmacie. Helemaal lek geprikt en werden meteen hele grote bulten.
Die avond cetrizide tabletje ingenomen, volgende ochtend alles weer dun en geen jeuk meer. Wordt er wel heel slaperig van. Anders nu nog even snel langs de pharmacie, evt. een teleconsult.
manja39 schreef:Ik ga mee in het verhaal van Tinka en Senna ,als moeder van een zoon die ernstig reageert op een wespensteek en met enige medische kennis. Allergietabletje nemen. Én oppassen bij volgende keer dat je geprikt wordt. Is een behoorlijke reactie. Dus voortaan antihistamine in huis/ bij je hebben. Én goed koelen. Beterschap