Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Damelza schreef:Zouden jullie een paard laten staan op een vast fragmentje linksachter aan de sprong?
Damelza schreef:Zouden jullie een paard laten staan op een vast fragmentje linksachter aan de sprong?
Earth schreef:Daar valt wel wat over te vinden. Vrijwel allemaal import, en wisselende kwaliteit in de zin van dat ze heel zijn of gedragsproblemen hebben. Dus goed kritisch zijn, er zitten ook wel goede tussen hoor. Maar ik denk altijd maar, de echte goede laten ze wel in Ierland
Benzz schreef:Earth schreef:Daar valt wel wat over te vinden. Vrijwel allemaal import, en wisselende kwaliteit in de zin van dat ze heel zijn of gedragsproblemen hebben. Dus goed kritisch zijn, er zitten ook wel goede tussen hoor. Maar ik denk altijd maar, de echte goede laten ze wel in Ierland
Dat ligt natuurlijk geheel aan je budget en aan je eisen. De gemiddelde Tinker uit Ierland moet je wel wat mee oppassen. Maar een fijn Iers Jachtpaard kun je er gerust kopen. Wel zelf ff naar Ierland toegaan.
Earth schreef:Ja dat is dus het verschil. Daar kopen is anders dan de importdieren. Maar dat geldt voor bijna alles. Tinkers, Ierse volbloeden, Pre's/Lusitano's, de toppers houden ze zelf en de rest gaat de markt op. Tenzij je er naar toe gaat, of een keer geluk hebt
Benzz schreef:Earth schreef:Ja dat is dus het verschil. Daar kopen is anders dan de importdieren. Maar dat geldt voor bijna alles. Tinkers, Ierse volbloeden, Pre's/Lusitano's, de toppers houden ze zelf en de rest gaat de markt op. Tenzij je er naar toe gaat, of een keer geluk hebt
Ierland is net als Nederland een handelsland. Als er geld verdient kan worden zijn ook de toppers te koop.
MarjanB schreef:Niet alleen import paarden. Zat nl paarden met precies dezelfde problemen of ook teveel druk op gelegd en in de staak oid. Die gaan ook vaak de handel door.
Babootje schreef:Damelza schreef:Zouden jullie een paard laten staan op een vast fragmentje linksachter aan de sprong?
Je bedoelt een OC?
Hangt echt vanaf wat mijn DA ervan zou vinden.