Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
-Namiro- schreef:Oh wat een toestand met die vissen!![]()
Gelukkig leven ze bij jullie want ik denk dat menigeen niet zoveel over had voor ‘maar vissen’..
hopelijk blijft het nu onder controle.
Rocky is een schatje! En een kletskous zo te horen
balance schreef:Jawel toch Namiro? Je kunt die dieren toch ook niet letterlijk laten stikken? Ik zou ook een poging gewaagd hebben.
Heerlijk dat het zo goed gaat met alle binnenbeesten. Gingy komt hier ook wel weer overheen. Zo niet dan toch.
balance schreef:Jawel toch Namiro? Je kunt die dieren toch ook niet letterlijk laten stikken? Ik zou ook een poging gewaagd hebben.
Heerlijk dat het zo goed gaat met alle binnenbeesten. Gingy komt hier ook wel weer overheen. Zo niet dan toch.
-Namiro- schreef:balance schreef:Jawel toch Namiro? Je kunt die dieren toch ook niet letterlijk laten stikken? Ik zou ook een poging gewaagd hebben.
Wij ook balance, maar ik denk echt veel mensen niet..
we hebben een vijvertje met drie visjes (en inmiddels ook een kikker) maar die worden indd ook netjes verzorgd.. wij hebben ze aangeschaft dus wordt er ook voor gezorgd!
rocymax schreef:Ik vind een vijver met vissen ook heerlijk rustgevend. Kan er hele tijden naar blijven kijken. Op het moment geen, maar heb wel een vijver gehad.
OP je vraag van laatst wat ik zou doen als Ric er niet meer zou zijn. Ik blijf dan gewoon in Spanje wonen, dit is inmiddels gewoon mijn thuisland. Zou niet meer kunnen wennen in Nederland. Ook als er een van de twee hulpbehoevend is, gewoon voor elkaar blijven zorgen.
Nu je ook een kitten hebt, even een vraagje. Onze Foski is nu 3 maanden , maar heeeeeeeeel druk, dat is juist leuk, maar ze bijt ook erg, heel erg en diep. Doet Rocky dat ook , is dat normaal en gaat dat later over?
Prairy schreef:Ik hou ook mijn hand stil en zeg hard ZACHTJES en zodra los dan mijn hand rustig weg en negeren. Pumpkin bijt gelukkig niet en doet ook zachtjes met haar nagels. En goed gedrag ook gelijk belonen met een GOED ZO!!!
Als ze iets niet mag en ik ben in de buurt en ze stopt niet als ik NEE zeg dan blaas ik even op haar kopje, is bij haar voldoende. Helaas zijn ze niet allemaal zo zacht leers. Ik heb ook een kruising Noorse Boskat gehad in opvang en die trok zich nergens wat van aan (qua ergens waar het niet mocht). Dat was wel lastig.
rocymax schreef:Ja, veel dingen deed ik al, zoals dan naar het keeltje gaan met de vinger en hard nee roepen. Dat van dat blazen wist ik niet, dat gaan we nu dus ook doen. Het komt vast goed, hoop ik
balance schreef:Ik zal hier even mijn dames even laten zien, als je dat leuk vindt?
https://ibb.co/BqG34Dy
Van links naar rechts: twee volle zussen van de vosmerrie. De zwarte met bles is mijn oudste van 27 jaar. Dan nog ons kleintje. Ze is beleert voor de wagen. Nu nog een wagen en tuig kopen.
Ik zie net dat je een bericht plaatst. Leuk idee, zo’n t-shirt voor katten liefhebbers.
in deux trois chien? Of cheval? leuke opties.
balance schreef:Dat woordgrapje snapte ik. Zover kan ik wel tellen in het Frans.
Nee, de vos kwam hier drachtig met de bruine als veulen aan de voet.
Het zijn allemaal Gangenpaarden. De kleine is geen shet hoewel ik wel snap dat je dat kunt denken. Haar heb ik overigens wel zelf gefokt. Moeder heb ik verkocht (dat was een drama) en vader is hier geweest tot zijn dood.
rocymax schreef:We hebben gisteravond het blazen geprobeerd met Foski. Dat ging super goed, dus ik heb goede hoop dat het toch nog goed komt.
manja39 schreef:[ [url=m/1OlnOt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben eigenlijk een hondemens ,echter dochterlief wilde een kat. Dus kwam er een rood/witte kater die helaas een hartkwaal bleek te hebben en we maar kort mochten hebben. Er zwierf echter een mooi lapje al een tijdje bij ons in de omgeving en die hebben we nu opgenomen. Ze was heel erg mager en volgens asiel erg bang. Ik zag een getraumatiseerd katje in het asiel. Nu woont ze bij ons en het is een heerlijk kletsend knuffelig en allerliefste poesje op de wereld. Dank voor je tips Monique, gezien ik honden en paarden wel kan lezen maar poezen (nog) niet, zijn je tips welkom én handig.
Zinzi_jewel schreef:Ik ben dol op katten , maar ook op honden en paarden .
We hebben weer een zielige hond uit het asiel gehaald.
Alleen heeft ze 2 van de 6 katten de stuipen op t lijf gejaagd en heb de dames al 2 dagen niet thuis gezien .
1 van de dames is echt mijn poezebeest , heel slim en voor mij ontzettend lief. Voor de rest van het gezin minder lief...
Tinka schreef:Ik mis mijn siamees het meest. Dat was zo'n lieve kat, echt een knuffel, zat geen kwaad bij. Jammer dat ze ziek was, vandaar de naam Snotje, chronische niesziekte.