Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Ik denk dat het dan toch door het bijzondere model van Prisca komt, dat die ondersluiting op haar vel komt. Ik ben heel benieuwd hoe het nu geworden is en of het gaat bevallen!
manja39 schreef:Goed gedaan. Ook jij bent al zo'n handig jetje. En dan dat gezicht van Prisca erbij en de goedkeuring van Callas.
-Namiro- schreef:Nou.. schiet mij maar in de feestverlichting.. hoe kan dit nou een universele borstverbreder zijn?
Kan toch niet?
Fijn dat je zelf zo handig bent en er een passende oplossing voor verzonnen hebt!! Ziet er heel fijn en netjes uit!![]()
Jet schreef:Dat ziet er goed uit zo! Ik ben benieuwd hoe het verder houdt als ze er mee naar buiten gaat, maar dat zal de tijd moeten leren. Het ziet er nu in elk geval veel comfortabeler uit!
Muga schreef:Wat een mooi systeem heb je ervan gemaakt. Ik zou wel benieuwd zijn naar een reactie van Bucas eigenlijk. Die borstverbreder kan toch echt niet goed aan die vliegendeken vast. Dus zo universeel is ie niet...
-Namiro- schreef:Nee je bent niet de enige. Ik worstel ook met die dingen.. en iedere keer denk ik: ja nu heb de techniek ontdekt.. en dan toch weer niet.. .
Monique1963 schreef:-Namiro- schreef:Nee je bent niet de enige. Ik worstel ook met die dingen.. en iedere keer denk ik: ja nu heb de techniek ontdekt.. en dan toch weer niet.. .
Ha! Ik kan je wel zoenen. Dus jij ook. Ik vind het drama die krengen. Het scheelt enorm als de rubberen ringetjes eraf zijn, waar zijn die eigenlijk voor, dus daar zet ik meestal gelijk de kniptang in. En waar ik er echt moeite mee heb, want de een is makkelijker dan de andere, die mep ik plat.
What happened with good old gespen?
Sintara schreef:Ik vind ze juist fantastisch haha en de rubber ringetjes zijn essentieel, anders rinkelt het zo en mel houdt daar niet van
Tinka schreef:Soms gaan die t-sluitingen makkelijk los soms niet, ligt niet echt aan het rubber ringetje hoor.
Hier ook problemen met vliegendeken. Had een dure gekocht, van horsewere, goed merk, 110 euro in de uitverkoop. Binnen een week helemaal aan gort gescheurd, rijp voor de vuilnisbak. Het is een stevigere gaatjes stof met daaroverheen een heeeeeel dun stofje met gaatjes, net vitrage. Die buitenste stof zit dus vol met gaten. Ben 2 uur bezig geweest om het weer aan elkaar te naaien. Nadeel is dat al die vliegendekens tegenwoordig van die dunne stof zijn. Heb voor Angie 1 van shires, soort katoen. Ga maar zoiets kopen denk ik.
Had bij dochorse een weatherbeeta deken besteld, 2 tot 10 dagen levertijd, ik maar wachten, toch maar even bellen. Leverbaar in februari 2024, dus maar weer geannuleerd.
Zucht.
Ik zag trouwens ergens dat je allemaal losse onderdelen kan bestellen, voor de uier, de buik, etc. Dacht van snuggy hoods.
-Namiro- schreef:gedeelde smart…
Die rubberen ringetjes zouden er volgens mij voor moeten zorgen dat de sluiting niet zomaar open gaat…
Ik heb nu een waterdichte vliegendeken gekocht.. bovenkant is regendeken en zijkanten vliegendeken. Ideaal met het regenachtige weer van nu. Merkte dat mijn opa’tje (28 lentes jong) wat extra’s nodig had en een echte regendeken is veel te warm.. dus dit is een mooie middenweg.
Tinka schreef:Wat vroeg, nu al jagen, dacht inderdaad pas in september. Hoewel ik hier af en toe wel jagers hoor. Geloof dat bepaald wild het hele jaar door mag.
Naast uier bescherming zag ik ook iets voor de piemel, vraag me af hoe dat gaat werken, dan plast een ruin dat toch helemaal nat.
balance schreef:Mooi gemaakt zo dat borststuk. Lijkt me stug dat dat nog los zou gaan.
Maak je nog steeds tassen in opdracht?
Sintara schreef:Ja mellie is een prinses op de erwt, kan zich druk maken over dingen die de meeste paarden niet eens opvallen. Maar dat maakt haar ook wel grappig hoor, ze kan het zo goed aan mensen duidelijk maken wat ze wil, en dan op een heel beleefde zachte manier waardoor ze iedereen voor haar karretje spant.
Wat een lang jachtseizoen zeg.. lijkt me helemaal niks. Toch nog een voordeel gevonden van het wonen in nl in plaats van Frankrijk haha
Tinka schreef:We waren net de was binnen halen en de hondjes liepen rond. Komt er met een noodgang een auto aanrijden, bijna hondjes plat. Bleek een jager te zijn die ging oefenen met schieten bij de ruïne. Dus misschien heb je oefenjagers gehoord.
Sintara schreef:Jaa Callas ziet ook alles healleen mel vind dat niet eng, die zou meteen een nieuw gat moeten onderzoeken enzo.
Proost