Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muga schreef:Oh wat een schatje zeg. Wat een heerlijk ongecompliceerd diertje lijkt het me. Wel fijn zo na alle honden en paarden problematiek.
Pelle weer nuttig aan het werk. En wat lief dat jullie de buurman zo helpen. Aardig wat werk zo te zien!
JudithO schreef:Wat een leuke nieuwe aanwinst!
Emj_23 schreef:Leuk! Dol op katten!
balance schreef:Wat een leuk ding zeg, hoe gaat het samen met de andere dieren?
Tinka schreef:Wat een schatje. Ik mis het wel hoor, katten. Heb altijd katten gehad sinds ik op mezelf woon. De laatste 3 zijn jong dood gegaan helaas. En 1 verdwenen en 1 dood gereden. Mijn eerste eigen kat ook heel jong dood gegaan door een hartafwijking.
Geeft allemaal zoveel verdriet.
balance schreef:Jeetje, wat een update weer. Nooit saai bij jullie. Strak stappenplan zo, moet vast goedkomen.
Wat zielig voor de vissen, ik hoop dat de laatsten het gaan redden.
JudithO schreef:He bah wat naar. Ik heb me ooit laten vertellen dat bubbelaars en bruisers niet helpen om zuurstof in het water te krijgen, dat dit alleen lukt door de juiste hoeveelheid zuurstofplanten in het water in combinatie met de waterkwaliteit.
Sterkte, hopelijk komt de vijver snel weer in orde.
rocymax schreef:Wat leuk een nieuwe kat . Wat je schreef over het overleven van de dieren, daar denken wij ook veel overna. Ric (mijn man) heeft een terugval gehad van zijn hart en misschien moeten we wel weg van ons huisje op het land, simpelweg omdat we het werk niet meer kunnen doen. Tja, we wilden eigenlijk nog zo graag een nieuwe pup, maar als we naar een appartement moeten dan kunnen we echt niet een New foundlander, een shih tzu, twee katten en dan ook nog een andere hond meenemen, dat gaat geen mens goed vinden. Dan kom je jezelf best wel weer tegen en ook over het feit dat al een groot deel van het leven erop zit.
Wat erg van de vissen, het is hier ook zo bloedheet, al maanden. Gisteren was het om 20h nog steeds 37 graden, dat is toch niet echt normaal meer.
Ai, lieve Poupette, hoop maar dat ze geen pijn heeft.
Hahhaha, moet wel even lachen over jullie nieuwe katje. Wij hebben nu natuurlijk Foski van 3 maanden, het is idd veel werk, maar we moeten ook erg lachen om de grappige capriolen die ze doet. En het is natuulijk hartstikke gezellig , een kitten in huis.
Afanaisa91 schreef:Oh jee, er is ook echt altijd wat te doen daar hè? Hopelijk hebben de vissen het snel beter.
Ah heerlijk, Rocket!![]()
Tsja, lastige overwegingen rondom leeftijd en dieren. Volgens mij is daar niet lang geleden een topic over geweest, iets als ‘heb je nagedacht over wat er met je dieren gebeurd als je er niet meer voor kan zorgen’. Hebben jullie daar bij de andere dieren over nagedacht?
Ik heb zelf een van m’n ijsjes geërfd van iemand die heel lang stabiele ziekte had, waarbij het helaas toch plots snel verslechterde. Sindsdien ben ik me wel wat meer bewust dat ook dit soort dingen handig zijn om te alvast regelen, ook als we allemaal van plan zijn om fit en gezond 120 te worden
Afanaisa91 schreef:Wat mooi zeg, die stichting. Klinkt inderdaad goed geregeld!
Begrijp ik het goed dat jij het in je testament hebt staan, dat je dus Erwin sowieso niet opzadelt met ‘jouw’ dieren?
rocymax schreef:Wat fijn dat er zo'n stichting bestaat. Ik ga ook eens kijken of hier zoiets bestaat. Al hebben we wel een idee dat als er iets gebeurd een goede vriend de paarden gaat krijgen. Hij heeft een hipica.
Op het moment gaat alles redelijk rustig en proberen we zo optimistisch mogelijk te blijven.
Wat leuk dat Rocky goed gaat, onze honden zijn de eerste twee weken doodsbang van Foski geweest, was erg hilarisch om te zien. Nu gaan ze allemaal goed met elkaar om.
Ik hoop dat jullie de vissen kunnen redden, zou zo jammer zijn.
Citaat:En een vraag die je niet openbaar hoeft te antwoorden maar wat mij wel eens bezighoudt, wat denken jullie nu te doen als een van jullie lichamelijk zorg nodig gaat hebben, ga je dan terug naar NL om het makkelijker te hebben met de taal bijv? En om dan dichter bij overige familie te zijn?
rocymax schreef:Citaat:En een vraag die je niet openbaar hoeft te antwoorden maar wat mij wel eens bezighoudt, wat denken jullie nu te doen als een van jullie lichamelijk zorg nodig gaat hebben, ga je dan terug naar NL om het makkelijker te hebben met de taal bijv? En om dan dichter bij overige familie te zijn?
Ik beantwoord deze vraag over een paar dagen, ik heb nu lekker 2 dagen vrij en appart dat Mimi (onze shih tzu geopereerd moet worden morgen aan een cyste of haar achterpootje, willen we lekker gaan genieten bij het zwembad.
Jet schreef:Heeft jouw deken aan de binnenkant/buitenkant ( iedere kant een deel) niet van die verticale klittenbanden? De meeste Bucasdekens hebben dat dacht ik wel tegenwoordig. Als die deken dat niet heeft is het logisch dat het niet werkt, dat vergt wel even wat aanpassingen dan inderdaad.
Jet schreef:Heb jij zo'n sluiting aan jouw deken als op het vierde plaatje als je de filmpjes niet meetelt? Ik denk dat je dan die andere borstverbreder zou moeten hebben, https://www.agradi.nl/bucas-chest-exten ... c-navy.htm , deze denk ik dan...
Ik hoop dat de popnagels er niet voor gaan zorgen dat de stof uitscheurt, in mijn herinnering is die stof van de vliegendekens niet zo sterk.