Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faline schreef:Was benieuwd wat jullie van deze vonden: http://www.youtube.com/watch?v=lkdGIraz1_Y
Jespri schreef:Mochten jullie voor mij nog wat weten hoor ik het graag.
Vanaf D maat, ruin of hengst (word dan wel geruind), vanaf 3 jaar, Lagere prijsklasse.
Melanie_B schreef:
NaomiJouke schreef:Ik ben opzoek naar een haflinger in de buurt van alkmaar schagen heerhuguwaard
*merrie
*minimaal 5 max. 8
*bereden
*haflinger
*geen ziektes zomerexzeem etc.
*Het liefst met zadel bij de verkoop in
* rond de 0/1700 euro
ikke schreef:Melanie_B schreef:
Ben jij degene die rijdt?
Wordt erg behoudend gereden, maar als jij dat bent, kan ik me voorstellen dat je het safe wil houden.
Ruiter zit er netjes op, maar zoals gezegd wat afwachtend. Voor het mooie zou het zadel wat naar achteren mogen liggen (schoudervrijheid) maar verder lijkt het een redelijk netjes gereden paard. Hier en daar wat fatsoeneringswerk maar op het oog niks schokkends. Zou zomaar eens een braaf paard kunnen zijn.
Marus schreef:@Melaniel: heb ze wel leuker gezien, op zich leuk paardje! Maar is het een merrie?
Woehh die schimmel is echt GAAF!
Ik ga zoals het nu staat dinsdag bij een friese merrie kijken...Uhh iets heel anders dan ik zelf in gedachten had.
Ben zeer benieuwd!
En volgend weekend ga ik kijken bij een super leuke vos 1.70 maar zodner stamboekpapieren das wel wat minder, 14 jaar en super braaf.
Melanie_B schreef: