Paloma, het verhaal

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paloma, het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:29

Rk er zijn er een boel die meededen in het gebeuren, bokkers, pa en wellicht ma. Iedereen deed een duit in het zakje. Dan MSM. We moeten niet doen of wel 100% op de hoogte zijn van alles.

SL kan zo veel zeggen, maar als pa van alles achter haar rug om bedisseld, loopt alles idd mis. Ik durf te wedden dat er een hoop liegen. Alles is wel heel erg zwart-wit gesteld.

Gelukkig heb je op goede handelsstallen gewerkt, ik heb helaas dingen gezien die je niet wilt weten. Ik zie regelmatig dingen die mensen doen, mensen die totaal niet mijn types zijn, waar ik gekrulde tenen van krijg en die kan ik ook niet veroordelen zoals nu wordt gedaan.

Want waar gaat het over. SL koopt pony, wist dat het een moeilijke achtergrond had, schat het verkeerd in, pony trapt gericht, pa over de emmer, kind in ziekenhuis met ernstig letsel. Pa nog meer over de emmer, pony moet naar de slacht vind pa, kind over de rooie, pa beloofd kind nieuwe pony, pony meteen gekocht (idd alsof het speelgoed is, maar voor sommigen is het speelgoed), 1e pony dan toch maar naar bokker, nee zegt pa niks ervan pony is gevaarlijk, pony gaat naar kennis/handelaar, bokt komt in aktie, roept schande en vormt een rel. SL draait zich er uit en roept van alles, maar aangezien alles opgeschreven is, wordt ze met qoutes doodgeknuppeld. Conclusie: pony staat nu ergens en niemand weet waar en nu gaat bokt het gezin bestempelen als TOKKIES oid.. Ooit waren en tal van bokkers die SL leuk vonden, nu is de wave ontstaan dat SL totaal is afgebrand en beter maar van bokt kan verdwijnen. Leuk al die virtuele rechters die kennelijk nooit iets opblazen of uit hun duim zuigen. De enkeling daargelaten.

Laat ik het zo zeggen, ik ben in mijn leventje en ouder dan de gemiddelde bokker tot de afzichtelijke conclusie gekomen dat 95% van de bevolking liegt, liegt en nog eens liegt om banketstaaf om niets om nergens en dan over de ernstigere zaken gewoon ook nog eens schameleloos. Dat de overgrote meerderheid je gewoon staat te beduvelen waar je naast staat, dus laten we met zijn allen niet gaan zeden preken. Iets wat overigens typisch Nederlands is, dat vingertje......

Sunrise19

Wat ik niet snap.. jullie doen aardig tegen SL. Het enige waar ik boos om kan worden is, dat ze Lynn helemaal daarheen laat rijden zonder dat er ook maar een pony staat. AG hierbij hetzelfde.. de pony zou om 1400 bij haar staan.. nooit geen pony dan bel je toch?! Dat is ook een ding waar ik kwaad om word.. iemand helemaal voor niks laten rijden..!! SL: als je al wist dat je pony naar die handelaar ging waarom laat je dan in godsnaam Lynn zoveel km's rijden?? Vind dat ook écht niet kunnen

Arjette

Cayenne schreef:
@Yavanna, zoals er al is gezegd, er is een hoop achter de schermen gebeurd waar Bokt niet kan overzien, daar is een hoop naar voren gekomen. Daarnaast heeft Soraya al zo vaak het verhaal veranderd dat het niet meer geloofwaardig is. 2 dagen geleden stond ze namelijk volgens haar al bij de slacht, en een uur later was dood. Nu opeens weet ze waar het dier is? Kom op zeg..

En dit topic was al een beetje aan het doodbloeden. Er was al afgesproken dat we het niet meer via Bokt zouden doen, maar toen kwam Perrokai nog even met modder gooien

Hou dan de eer voor jezelf en laat het voor wat het is!

Anoniem

russel schreef:
Rk er zijn er een boel die meededen in het gebeuren, bokkers, pa en wellicht ma. Iedereen deed een duit in het zakje. Dan MSM. We moeten niet doen of we 100% op de hoogte zijn van alles.

SL kan zo veel zeggen, maar als pa van alles achter haar rug om bedisseld, loopt alles idd mis. Ik durf te wedden dat er een hoop liegen. Alles is wel heel erg zwart-wit gesteld.

Gelukkig heb je op goede handelsstallen gewerkt, ik heb helaas dingen gezien die je niet wilt weten. Ik zie regelmatig dingen die mensen doen, mensen die totaal niet mijn types zijn, waar ik gekrulde tenen van krijg en die kan ik ook niet veroordelen zoals nu wordt gedaan.

Want waar gaat het over. SL koopt pony, wist dat het een moeilijke achtergrond had, schat het verkeerd in, pony trapt gericht, pa over de emmer, kind in ziekenhuis met ernstig letsel. Pa nog meer over de emmer, pony moet naar de slacht vind pa, kind over de rooie, pa beloofd kind nieuwe pony, pony meteen gekocht (idd alsof het speelgoed is, maar voor sommigen is het speelgoed), 1e pony dan toch maar naar bokker, nee zegt pa niks ervan pony is gevaarlijk, pony gaat naar kennis/handelaar, bokt komt in aktie, roept schande en vormt een rel. SL draait zich er uit en roept van alles, maar aangezien alles opgeschreven is, wordt ze met qoutes doodgeknuppeld. Conclusie: pony staat nu ergens en niemand weet waar en nu gaat bokt het gezin bestempelen als TOKKIES oid.. Ooit waren en tal van bokkers die SL leuk vonden, nu is de wave ontstaan dat SL totaal is afgebrand en beter maar van bokt kan verdwijnen. Leuk al die virtuele rechters die kennelijk nooit iets opblazen of uit hun duim zuigen. De enkeling daargelaten.

Laat ik het zo zeggen, ik ben in mijn leventje en ouder dan de gemiddelde bokker tot de afzichtelijke conclusie gekomen dat 95% van de bevolking liegt, liegt en nog eens liegt om banketstaaf om niets om nergens en dan over de ernstigere zaken gewoon ook nog eens schameleloos. Dat de overgrote meerderheid je gewoon staat te beduvelen waar je naast staat, dus laten we met zijn allen niet gaan zeden preken. Iets wat overigens typisch Nederlands is, dat vingertje......

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:31

, maar toen kwam Perrokai nog even met modder gooien [/quote]

modder gooien ?????? sinds waneer mag iemand zijn mening niet geven ???? omdat ze het niet eens is met de rest is zij dus verkeerd ???

belachelijk verhaal is het geworden nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:31

Oeps dubbelpost..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:32

Jammer dat ze SL als tokkie zien, had ze maar niet als een kip zonder kop rond moeten kletsen op bokt.

Denk dat het vingertje overal wel is Lachen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:32

katiavl schreef:
IKbenEllen schreef:
Misschien staat ie nu bij iemand die er WEL mee om kan gaan. Het is best een mooie pony, zonde toch om zomaar op te geven.

En waarom weet ze plots waar ze nu staat, ze wist de handelaar niet eens.

Ik zeg toch niet dat SL het wel of niet weet, ik zeg alleen dat er meer mensen zijn die met pony's om kunnen gaan. Waarom staat Paloma nu per definitie slecht?

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:33

Rissjuh17 schreef:
Wat ik niet snap.. jullie doen aardig tegen SL. Het enige waar ik boos om kan worden is, dat ze Lynn helemaal daarheen laat rijden zonder dat er ook maar een pony staat. AG hierbij hetzelfde.. de pony zou om 1400 bij haar staan.. nooit geen pony dan bel je toch?! Dat is ook een ding waar ik kwaad om word.. iemand helemaal voor niks laten rijden..!! SL: als je al wist dat je pony naar die handelaar ging waarom laat je dan in godsnaam Lynn zoveel km's rijden?? Vind dat ook écht niet kunnen

Misschien is dat de reden dat iedereen zo fel reageerd ..
Dat ze bang is , tuurlijk kunnen we ons dat voorstellen !
Maar er zijn met Lynn hele duidelijke afspraken gemaakt .
En als je dan zo gaat liegen en bedriegen
Krijg je zulke reactie's ...

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:33

sassefras schreef:
, maar toen kwam Perrokai nog even met modder gooien

modder gooien ?????? sinds waneer mag iemand zijn mening niet geven ???? omdat ze het niet eens is met de rest is zij dus verkeerd ???

belachelijk verhaal is het geworden nu[/quote]
nou moddergooien ben ik het wel eens, want voor zover ik de reacties heb gelezen ging zij mensen uitzitten maken voor naievelingen penny's pubers oftewel mensen die nog niets van de wereld gezien zouden hebben... tja je kunt ook je mening geven zonder gelijk andere mensen weer te beledigen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:34

sassefras schreef:

belachelijk verhaal is het geworden nu

Wanneer je het hele verhaal niet kent, maar terwijl het terwijl het rustiger hierom wordt opeens nog met dingen aan komt die totaal niet kloppen en Lynn hiervan beschuldigd, dan vind ik moddergooien ja.
Lynn is geen naieve penny, en zo wordt ze wel even afgeschilderd.

Nogmaals jullie kennen het hele verhaal niet, is ook niet van toepassing.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:35

nog 1 keer : ik begrijp die vader in eerste instantie heel goed, Maar, dan koop je toch niet stel op sprong weer een nieuwe pony voor je dochter zonder dat ze die uitgetest heeft ?!?!?

en feiten staan er genoeg verspreid door het hele topic, nogmaals als jij je druk wilt maken om andere dieren maar niet om paloma, dan klik je dit topic weg en gaat naar een topic wat je wel interesseert

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:36

Ik had een Sms naar arabian girl gestuurt alleen zij zegt dat deze blijkbaar nooit is aangekomen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:36

russel schreef:
Want waar gaat het over. SL koopt pony, wist dat het een moeilijke achtergrond had, schat het verkeerd in, pony trapt gericht, pa over de emmer, kind in ziekenhuis met ernstig letsel. Pa nog meer over de emmer, pony moet naar de slacht vind pa, kind over de rooie, pa beloofd kind nieuwe pony, pony meteen gekocht (idd alsof het speelgoed is, maar voor sommigen is het speelgoed), 1e pony dan toch maar naar bokker, nee zegt pa niks ervan pony is gevaarlijk, pony gaat naar kennis/handelaar, bokt komt in aktie, roept schande en vormt een rel. SL draait zich er uit en roept van alles, maar aangezien alles opgeschreven is, wordt ze met qoutes doodgeknuppeld. Conclusie: pony staat nu ergens en niemand weet waar en nu gaat bokt het gezin bestempelen als TOKKIES oid.. Ooit waren en tal van bokkers die SL leuk vonden, nu is de wave ontstaan dat SL totaal is afgebrand en beter maar van bokt kan verdwijnen.

Dit is volgens mij de beste samenvatting van het hele verhaal.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:37

Je had beter even kunnen bellen. Óf gewoon Lynn kunnen bellen/smsen. Arabian-girl heeft toch niks te maken met de verkoop van jou pony? Dit lijkt me iets tussen jou en Lynn..

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:38

Nou niet alleen perrokai is met modder aan het gooien, zo ken ik er hier nog wel een zwik... dus dat gaat niet op.
Daarnaast je bereikt er totaal niks mee, dus kan je net zo goed stoppen.
En ook heb ik het gevoel dat het voor een aantal mensen die hier veel posten een persoonlijke vete is die ze aan het uitvechten zijn. Werkelijk, zoals sommige van jullie zich verlagen, dat moet toch te denken zetten of niet?
Hiermee is dit gelijk mijn laatste post in deze draad, ik vind het voor alle betrokkenen erg vervelend, voor Lynn, Paloma, maar ook voor Allison. Ze heeft dingen fout gedaan, maar om haar daarop werkelijk tot de grond toe af te branden.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen niks meer durven te posten op bokt, want als het niet in het straatje past, dan zit gelijk iedereen er boven op.

Anoniem

kekaro schreef:
nog 1 keer : ik begrijp die vader in eerste instantie heel goed, Maar, dan koop je toch niet stel op sprong weer een nieuwe pony voor je dochter zonder dat ze die uitgetest heeft ?!?!?

en feiten staan er genoeg verspreid door het hele topic, nogmaals als jij je druk wilt maken om andere dieren maar niet om paloma, dan klik je dit topic weg en gaat naar een topic wat je wel interesseert

Och Kekaro, ik ken meer mensen die een paard op zicht kopen. Idd gaat het dan vaak ook niet zo, maar soms ook wel. Er zijn zat ponies die gewoon ontzettend makkelijk in de omgang zijn, zeker als het jonge kinderen op rijden. Vaders zijn dan zo om hoor, als een kind dat jonger is dan zijn eigen dochter die pony voorrijdt en die pony zich makkelijk laat knuffelen door jan en alleman. Niet alle ponies zijn draken. Wil je echt wedstrijden gaan rijden is rijden en meer dan 1 keer natuurlijk wel het belangrijkste.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

@ IkbenEllen: Neuh, er ontbreken toch wel een flink aantal hoofdstukjes hoor Lachen Vergeet ook niet dat er ontzettend veel is ge-edit in alle topics. Een aantal minder fraaie reacties en teveel info is hierbij ook verloren gegaan.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:40

Rissjuh17 schreef:
Je had beter even kunnen bellen. Óf gewoon Lynn kunnen bellen/smsen. Arabian-girl heeft toch niks te maken met de verkoop van jou pony? Dit lijkt me iets tussen jou en Lynn..

Arabian girl had dit met lynn geregeld en normaal komen mijn smsjes wel altijd aan. Lynn haar nr had ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:40

Valt ook niet mee om je te moeten weren tegenover een overmacht, hoevelen hebben gereageerd?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:41

russel schreef:
kekaro schreef:

Och Kekaro, ik ken meer mensen die een paard op zicht kopen. Idd gaat het dan vaak ook niet zo, maar soms ook wel. Er zijn zat ponies die gewoon ontzettend makkelijk in de omgang zijn, zeker als het jonge kinderen op rijden. Vaders zijn dan zo om hoor, als een kind dat jonger is dan zijn eigen dochter die pony voorrijdt en die pony zich makkelijk laat knuffelen door jan en alleman. Niet alle ponies zijn draken. Wil je echt wedstrijden gaan rijden is rijden en meer dan 1 keer natuurlijk wel het belangrijkste.

ja dat begrijp ik, maar als je dochter het ziekenhuis in gemept word door een pony en je zend een pony de handel of slacht in dan koop je toch niet nog een keer een pony zonder uit te proberen ?!
dan ben je wel heel erg dom bezig hoor.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:42

Daarom zeg ik samenvatting, al die ingewikkelde verhaallijntjes er omheen zijn absoluut niet meer te begrijpen.

Denk dat er zo vaak ouders zijn die hun kleine kind zo gruwelijk overschatten op paardrij-gebied, ik heb het vaak genoeg gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:44

kekaro schreef:
ja dat begrijp ik, maar als je dochter het ziekenhuis in gemept word door een pony en je zend een pony de handel of slacht in dan koop je toch niet nog een keer een pony zonder uit te proberen ?!
dan ben je wel heel erg dom bezig hoor.

Ja, maar dat vind jij, niet iedereen denkt zoals jij. Jij wilt je dochter troosten en die wil per se een pony.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:45

SL kan dan wel heel schijnheilig hier doen maar op het moment dat ze zelf nog dacht dat ze Paloma aan het slachten waren zet ze doodleuk posten neer op cavaletti en andere fora dat ze 17 jaar is en net in het bezit is van haar eerste pony Zembla en dat ze zo blij is en blablabla.....

Het is toch te gruwelijk voor woorden dat je zo iets kunt doen. Okee als je dat een paar weken later doet... maar juist op zo'n moment.. *kots*

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 11:46

Niet iedereen kan zo slim zijn als wij, er zijn nu eenmaal ook domme mensen...