Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Cayenne schreef:@Yavanna, zoals er al is gezegd, er is een hoop achter de schermen gebeurd waar Bokt niet kan overzien, daar is een hoop naar voren gekomen. Daarnaast heeft Soraya al zo vaak het verhaal veranderd dat het niet meer geloofwaardig is. 2 dagen geleden stond ze namelijk volgens haar al bij de slacht, en een uur later was dood. Nu opeens weet ze waar het dier is? Kom op zeg..
En dit topic was al een beetje aan het doodbloeden. Er was al afgesproken dat we het niet meer via Bokt zouden doen, maar toen kwam Perrokai nog even met modder gooien
russel schreef:Rk er zijn er een boel die meededen in het gebeuren, bokkers, pa en wellicht ma. Iedereen deed een duit in het zakje. Dan MSM. We moeten niet doen of we 100% op de hoogte zijn van alles.
SL kan zo veel zeggen, maar als pa van alles achter haar rug om bedisseld, loopt alles idd mis. Ik durf te wedden dat er een hoop liegen. Alles is wel heel erg zwart-wit gesteld.
Gelukkig heb je op goede handelsstallen gewerkt, ik heb helaas dingen gezien die je niet wilt weten. Ik zie regelmatig dingen die mensen doen, mensen die totaal niet mijn types zijn, waar ik gekrulde tenen van krijg en die kan ik ook niet veroordelen zoals nu wordt gedaan.
Want waar gaat het over. SL koopt pony, wist dat het een moeilijke achtergrond had, schat het verkeerd in, pony trapt gericht, pa over de emmer, kind in ziekenhuis met ernstig letsel. Pa nog meer over de emmer, pony moet naar de slacht vind pa, kind over de rooie, pa beloofd kind nieuwe pony, pony meteen gekocht (idd alsof het speelgoed is, maar voor sommigen is het speelgoed), 1e pony dan toch maar naar bokker, nee zegt pa niks ervan pony is gevaarlijk, pony gaat naar kennis/handelaar, bokt komt in aktie, roept schande en vormt een rel. SL draait zich er uit en roept van alles, maar aangezien alles opgeschreven is, wordt ze met qoutes doodgeknuppeld. Conclusie: pony staat nu ergens en niemand weet waar en nu gaat bokt het gezin bestempelen als TOKKIES oid.. Ooit waren en tal van bokkers die SL leuk vonden, nu is de wave ontstaan dat SL totaal is afgebrand en beter maar van bokt kan verdwijnen. Leuk al die virtuele rechters die kennelijk nooit iets opblazen of uit hun duim zuigen. De enkeling daargelaten.
Laat ik het zo zeggen, ik ben in mijn leventje en ouder dan de gemiddelde bokker tot de afzichtelijke conclusie gekomen dat 95% van de bevolking liegt, liegt en nog eens liegt om banketstaaf om niets om nergens en dan over de ernstigere zaken gewoon ook nog eens schameleloos. Dat de overgrote meerderheid je gewoon staat te beduvelen waar je naast staat, dus laten we met zijn allen niet gaan zeden preken. Iets wat overigens typisch Nederlands is, dat vingertje......
katiavl schreef:IKbenEllen schreef:Misschien staat ie nu bij iemand die er WEL mee om kan gaan. Het is best een mooie pony, zonde toch om zomaar op te geven.
En waarom weet ze plots waar ze nu staat, ze wist de handelaar niet eens.
Rissjuh17 schreef:Wat ik niet snap.. jullie doen aardig tegen SL. Het enige waar ik boos om kan worden is, dat ze Lynn helemaal daarheen laat rijden zonder dat er ook maar een pony staat. AG hierbij hetzelfde.. de pony zou om 1400 bij haar staan.. nooit geen pony dan bel je toch?! Dat is ook een ding waar ik kwaad om word.. iemand helemaal voor niks laten rijden..!! SL: als je al wist dat je pony naar die handelaar ging waarom laat je dan in godsnaam Lynn zoveel km's rijden?? Vind dat ook écht niet kunnen
sassefras schreef:, maar toen kwam Perrokai nog even met modder gooien
sassefras schreef:modder gooien ?????? sinds waneer mag iemand zijn mening niet geven ???? omdat ze het niet eens is met de rest is zij dus verkeerd ???
belachelijk verhaal is het geworden nu
russel schreef:Want waar gaat het over. SL koopt pony, wist dat het een moeilijke achtergrond had, schat het verkeerd in, pony trapt gericht, pa over de emmer, kind in ziekenhuis met ernstig letsel. Pa nog meer over de emmer, pony moet naar de slacht vind pa, kind over de rooie, pa beloofd kind nieuwe pony, pony meteen gekocht (idd alsof het speelgoed is, maar voor sommigen is het speelgoed), 1e pony dan toch maar naar bokker, nee zegt pa niks ervan pony is gevaarlijk, pony gaat naar kennis/handelaar, bokt komt in aktie, roept schande en vormt een rel. SL draait zich er uit en roept van alles, maar aangezien alles opgeschreven is, wordt ze met qoutes doodgeknuppeld. Conclusie: pony staat nu ergens en niemand weet waar en nu gaat bokt het gezin bestempelen als TOKKIES oid.. Ooit waren en tal van bokkers die SL leuk vonden, nu is de wave ontstaan dat SL totaal is afgebrand en beter maar van bokt kan verdwijnen.
kekaro schreef:nog 1 keer : ik begrijp die vader in eerste instantie heel goed, Maar, dan koop je toch niet stel op sprong weer een nieuwe pony voor je dochter zonder dat ze die uitgetest heeft ?!?!?
en feiten staan er genoeg verspreid door het hele topic, nogmaals als jij je druk wilt maken om andere dieren maar niet om paloma, dan klik je dit topic weg en gaat naar een topic wat je wel interesseert
Rissjuh17 schreef:Je had beter even kunnen bellen. Óf gewoon Lynn kunnen bellen/smsen. Arabian-girl heeft toch niks te maken met de verkoop van jou pony? Dit lijkt me iets tussen jou en Lynn..
russel schreef:kekaro schreef:nog 1 keer : ik begrijp die vader in eerste instantie heel goed, Maar, dan koop je toch niet stel op sprong weer een nieuwe pony voor je dochter zonder dat ze die uitgetest heeft ?!?!?
en feiten staan er genoeg verspreid door het hele topic, nogmaals als jij je druk wilt maken om andere dieren maar niet om paloma, dan klik je dit topic weg en gaat naar een topic wat je wel interesseert
Och Kekaro, ik ken meer mensen die een paard op zicht kopen. Idd gaat het dan vaak ook niet zo, maar soms ook wel. Er zijn zat ponies die gewoon ontzettend makkelijk in de omgang zijn, zeker als het jonge kinderen op rijden. Vaders zijn dan zo om hoor, als een kind dat jonger is dan zijn eigen dochter die pony voorrijdt en die pony zich makkelijk laat knuffelen door jan en alleman. Niet alle ponies zijn draken. Wil je echt wedstrijden gaan rijden is rijden en meer dan 1 keer natuurlijk wel het belangrijkste.
kekaro schreef:ja dat begrijp ik, maar als je dochter het ziekenhuis in gemept word door een pony en je zend een pony de handel of slacht in dan koop je toch niet nog een keer een pony zonder uit te proberen ?!
dan ben je wel heel erg dom bezig hoor.