Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Ze stond buiten in de paddock, heb haar naar binnen gehaald, maar ook de slobber wilde ze niet. Gemest had ze genoeg, maar Colosan gegeven met oog op gaskoliek vermoeden.

Wij hebben zelf wel genoten, ondanks dat het altijd wel even pittig is in de nachtdiensten en met de afspraken, maar afgelopen zaterdag hebben Ukkie, Tucky en ik het kerstparcours gehaald in ieder geval

Met de nodige blikken van : Moet dit nu perse vrouwtje
Dan heb ik stiekem als fokker altijd wel even een trots momentje hoor, als ze dan zulke fijne karakters en inzet laten zien van nature.
Want samen rennen is leuker dan alleen, dus op deze manier bouw ik lekker 3x in de week het hardlopen op en doet Charlotte tegelijkertijd lekker zwangerschapsgymnastiek.
Zo ontzettend fijn voor hem, de dame in kwestie was al helemaal weg van hem en ik ben blij en dankbaar dat weer een fokproduct zo'n onwijs goed huis heeft gevonden
, dus toen hebben ze ook los even gestuurd.
. Ze lijken ook zo op elkaar. Babys worden groooooot
Ze groeien inderdaad als kool allemaal, nog een paar maanden dan is het baby er denk ik wel af
Dat doet de andere niet
lekker de middag op stal en vanavond gourmetten bij kameraden.
Wat gaat het toch snel he. 

Daisy mocht vanaf deze week een uurtje op een kleine paddock naar buiten. Nou, heeeeeerlijk !
. Zou mooi zijn in ieder geval
Kunnen we ook weer een leuk gokjeslijstje maken
Gambler21 schreef:Hoe gaat het inmiddels met/bij jullie??
Het was echt heerlijk, gewoon een week niets moeten, alleen ontspannen, genieten van het uitzicht, ik ben zelf alleen van de babypistes gegaan want ik heb natuurlijk nooit geskied, vriendlief ging dan in de ochtend de pistes af en ik ging dan heerlijk wandelen en in de middag kreeg ik dan les van hem.

Daar zal ik eens voor gaan zorgen deze week