Gambler21 schreef:Hoe gaat het inmiddels met/bij jullie??
Goed ! Ik zie dat ik jullie inderdaad verwaarloos, maar dat heeft een goede reden : Ik en vriendlief zijn heerlijk een weekje in februari er tussenuit geweest naar de bergen en ik heb mijn eerste wintersportvakantie mogen beleven
Het was echt heerlijk, gewoon een week niets moeten, alleen ontspannen, genieten van het uitzicht, ik ben zelf alleen van de babypistes gegaan want ik heb natuurlijk nooit geskied, vriendlief ging dan in de ochtend de pistes af en ik ging dan heerlijk wandelen en in de middag kreeg ik dan les van hem.
Een paar foto's van mijn mooie uitzichten die week :

Genieten dus en fijn om zo samen weer op te kunnen laden voor het nieuwe jaar
Verder ben ik nog in opbouw qua het hardlopen, en ik moet zeggen het gaat goed en ik vind het heeeeeerlijk. Ik voel mijn lijf elke week wat sterker worden, ik geniet van het 'dom' rennen, met hond of met 1 van de paarden, en merk dat het me mentaal echt een boost geeft. Als het allemaal zo goed in een stijgende lijn blijft gaan, zie ik mezelf volgend jaar als ik 10 kg lichter ben, nog wel weer op het paard stappen eerlijk gezegd. Mijn knie gaat goed, wordt steeds sterker, straks met het mooiere weer pakken we het wielrennen weer op dus het kan alleen maar beter gaan.
Ik wil geen druk leggen bij mezelf, dus het een klein beetje als doel/vooruitzicht gezet voor volgend jaar, dan heb ik ruim de tijd en ga ik niet over grenzen heen.
Wil zeker het mennen blijven doen, maar het rijden blijft toch echt kriebelen. En gelukkig kun je met die geldersen alles gewoon lekker doen
De paarden gaan goed , wel met de stalhouder in gesprek geweest over de kwaliteit van het ruwvoer dat gevoerd wordt, een analyse aangevraagd, want ik vind ze deze winter er maar niet goed doorheen komen, er zijn er een paar echt te schraal, ondanks al het bijvoeren dat we doen. Blijft een lastig iets, ik snap dat aan goed hooi komen voor stalhouders ook steeds lastiger wordt, maar op deze manier kan het ook niet.
Wel fijn dat er al actie werd ondernomen, we gaan het zien.
Ralph ga ik niet op tijd klaar krijgen voor de Kgps keuring, die is in mijn week weg ook weer ingevallen, dus ik heb dat maar verschoven naar volgend jaar. We gaan dit jaar zelf toch niet dekken, dus het heeft voor mij ook niet zoveel haast. Hij heeft nog totaal geen last van het hengst zijn en staat lekker in de groep, dus daarvoor hoeven zijn ballen er ook niet af

We werken lekker in de lange lijnen , afwisselend met los grondwerk, wil binnenkort eens het inparken voor opstappen gaan oefenen met hem, hij wordt graag uitgedaagd met afwisselend werk. Heerlijk dier 

Rosa is voor het eerst met bijrijdster erop mee geweest naar buiten, ze was wat gespannen achter Charlotte, maar volgens mij is ze een beetje net als haar moeder : Voorop is de plek to be. Dus uiteindelijk het laatste stukje voorop gelopen, nou topbraaf, oortjes erop, alert maar gewoon lekker lopen.
Genieten van dat hele groeiproces

Verder een paar van de dikke buikjes vanmiddag in de zon

Funny

Odessa

Hanglippie

Daisy

Klarrissa (geen hele voordelige foto, maar die wil op dit moment alleen maar kroelen)
Zal vandaag bij mooi weer de camera weer eens meenemen naar stal, om de rest weer vast te leggen